מינויים

מלון היוקרה מתחדש: אלו שתי הבכירות שיכהנו בתפקידי מפתח

וולדורף אסטוריה מודיע על שני מינויים חדשים. מיכל זינו מונתה למנהלת הספא Guerlain Spa והדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות. המנכ"ל אבנר און: "סגירת מעגל עבורנו, מאחלים למיכל והדר הצלחה רבה ושמחים לצרף שתי מנהלות חדשות לסגל ההנהלה"
מערכת ice | 
מלון וולדורף אסטוריה (צילום עמית גירון)
מלון וולדורף אסטוריה המציין עשור מודיע על שני מינויים חדשים - מיכל זינו מונתה למנהלת הספא Guerlain Spa והדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות. השתיים עבדו לפני כמה שנים במלון וחזרו אליו.
מיכל זינו (47), שירתה כקצינת כושר בצה"ל, המשיכה את דרכה במגוון חדרי כושר בירושלים ובתל אביב בתפקידי הדרכה וניהול, משם התפתחה ונחשפה גם לתחום הספא וניהלה את מתחם הספא של ממילא ומצודת דוד. מיכל הצטרפה לצוות ההקמה של וולדורף אסטוריה לפני כעשור והכינה את פתיחת הספא, עקב איחור בפתיחת הספא ניהלה מיכל את בניין המגורים יחד עם פרויקטים נוספים במלון. לאחר 4 שנים עברה לארה"ב, עם חזרתה לארץ לאחר 4 שנים, גויסה שוב למלון.

מיכל זינו (צילום: יח"צ)
הדר אלפסי (32), מונתה למנהלת מזון ומשקאות החדשה. להדר רקע נרחב בתחום האירוח היוקרתי, החלה דרכה כסגנית מנהלת המסעדה במלון וולדורף אסטוריה, משם עברה למלון קמפינסקי, ועבדה בחברת ירזין-סלע ולאחר 3 שנים חזרה למלון וולדורף אסטוריה. להדר תואר MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים ויש לה רקורד מוכח בהובלת צוותים, ניהול קשרי לקוחות וחשיבה אסטרטגית.

הדר אלפסי (צילום: יח"צ)
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון יוקרה בינלאומי השייך לרשת הילטון העולמית. המלון ידוע באיכותו ובחווית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים. המלון נבחר כבר בפעם הרביעית כאחד מחמשת המלונות הטובים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2023 של המגזין היוקרתי Travel + Leisure. ולאחרונה נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2024 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards .
אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר כי "מלון וולדורף אסטוריה חוגג השנה עשור. המינויים הן של של מיכל זינו שהיתה בצוות ההקמה של המלון והן של הדר אלפסי שחזרה אלינו אחרי שהייתה 3 שנים בתל אביב, הינם סגירת מעגל עבורנו. מיכל הגשימה את הייעוד שאליו גויסה מלכתחילה ואני שמח על מינויה כמנהלת הספא ובטוח שתתרום רבות למלון ותצעיד את הספא קדימה גם בעשור הקרוב. הדר חזרה אלינו אחרי שהתנסתה במלונות ובתחומים אחרים ואני בטוח שהניסיון הרב שלה בתחום האירוח היוקרתי יתרום רבות למלון לשמור על האיכות והשירות המצוינים שלנו. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים למיכל והדר הצלחה רבה ושמחים לצרף שתי מנהלות חדשות לסגל ההנהלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה