כסף וצרכנות

בשורה ענקית לצרכנים בישראל: האם המחירים ירדו לפני החגים?

בשורה חשובה הגיעה לצרכנים הבוקר, לקראת חגי תשרי הקרובים. משרדי האוצר, החקלאות והכלכלה פרסמו אתמול מכרז במטרה להוריד את מחיר הדבש
מערכת ice |  2
דבש (צילום pexels)
ברקע עליות המחירים שמכבידים על הכיס של הצרכנים בישראל ולקראת חגי תשרי וכמובן ראש השנה, משרד האוצר, משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד החלאות פרסמו כי אתמול (חמישי) הם הוציאו מכרז במטרה להוזיל את מחיר הדבש בישראל.
המשרדים סיכמו על מכרז תחרותי לחלוקת מכסות פטורות ממכס לייבוא דבש באריזות לצרכן מ-0 ועד 1.5 ק"ג בהיקף של 500 טון. בהליך דומה שביצע אשתקד משרד החקלאות וביטחון המזון, ירדו המחירים בכ-60% מכ-45 שקל לקילו לכ-20 שקל לקילו.
המשרדים מסרו כי תוצאות המכרז החשוב צפויות להתפרסם עד ליום חמישי בשבוע הבא, וזאת  "כחלק מהמאמץ לייבא את צנצנות הדבש טרם חגי תשרי". 
בהודעה המשותפת נמסר: "ככלל, שיא צריכת הדבש של אזרחי מדינת ישראל הוא בתקופת ראש השנה ובחודשי החורף בין החודשים נובמבר-פברואר. אדם ממוצע בישראל צורך בשנה בין כ-700-650 גרם דבש בשנה, לעומת אירופה עם צריכה של כק"ג וחצי דבש לאדם".
"זאת כדי לסייע במאבק הממשלתי ביוקר המחייה ולהנגיש דבש מוזל לכלל האוכלוסייה בתקופות אלה של השנה". הוסיפו בהודעה של משרדי האוצר, החקלאות והכלכלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דבש חומר סיכה טוב לפני (ל"ת)
    שמחדירים 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נו באמת!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הרעיון כל כך מצויין,אז איך זה שהמשרדים האלה לא מאמצים את זה בכל התחומים כדי להוריד את יוקר המחיה במדינה!!!!!
    סגור