בארץ

חודש מאז נעלמו עקבותיו: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר טגנייה ליג'לם, בן 28, מאור יהודה. הנעדר יצא מביתו לפני כחודש ומאז נעלמו עקבותיו

מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בסיוע באיתור נעדר מאור יהודה. מדוברות המשטרה נמסר היום (ראשון), כי הם מבקשים את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר טגנייה ליג'לם, בן 28. ליג'לם, בעל מבנה גוף רזה ושיער קצר בצבע שחור, נראה לאחרונה לפני כחודש כשהוא יוצא מביתו ומאז נעלמו עקבותיו.
עוד נמסר מהמשטרה על המקרה כי: "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת מסובים בטלפון 03-5384444".
כאמור, מקרה זה מצטרף לעוד שורה של מקרים רבים בהם המשטרה מטפלת בתקופה רגישה זו, שבה כוחות המשטרה מתוחים ופרוסים בכל רחבי הארץ בשל המתיחות הביטחונית ועל רקע המלחמה. בנוסף, גם בתקופה לא פשוטה זו, המשטרה לא מקלה ראש במקרה, כשהחיפושים אחר הנעדר מתרחשים בזה הרגע בעיר, כשמקורבים לנעדר מתוחקרים ומוזמנים לשיחות בירור אחר קצה חוט.

(טגנייה ליג'לם, קרדיט: דוברות המשטרה)
עוד מקרה מצער שמצטרף לנושא, הוא פרשת היעלמותה של הילדה היימנוט קסאו בת ה-9, שנראתה לאחרונה במרכז הקליטה בצפת, בעיר מגוריה, ב-25 בפברואר, לאחר שחילקה פליירים לבחירות המקומיות בעיר. כאמור, קיים עוד מקרה מצער שקיבל הרבה חשיפה תקשורתית והוא על היעלמותו של מוישי קליינרמן, כשכבר כמעט שנתיים חלפו מאז שנעלמו עקבותיו ולמשטרה עדיין אין קצה חוט במקרה הטראגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה