משפט

דרמת הענק בנתב"ג: בן 12 ברח מהבית ונעצר לפני שעלה למטוס

שוטרי תחנת עכו במחוז חוף וכוחות מרחב נתב"ג איתרו ילד בן 12 בנתב"ג, לאחר שברח מביתו והתכוון לקנות כרטיס טיסה למוסקבה. שוטרי התחנה שהחלו בחקירה מייד לאחר דיווח ההורים, איתרו את הילד בתוך זמן קצר על ידי תוכנת איתור למכשיר האייפד

מערכת ice |  1
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת ישראל מודיעה היום (חמישי) כי שוטרי תחנת עכו במחוז חוף וכוחות מרחב נתב"ג איתרו ילד בן 12 בנתב"ג, לאחר שברח מביתו והתכוון לקנות כרטיס טיסה למוסקבה. בן ה-12 נעדר משעות הבוקר ואותה בלילה בנתב"ג, רגע לפני שעלה למטוס. 
אותו אירוע חריג החל אתמול (רביעי), כאשר שוטרי תחנת עכו במחוז חוף פתחו בחקירה לאחר קבלת דיווח מזוג הורים תושבי עכו, שדיווחו כי בנם בן ה-12 נעדר משעות הבוקר כשיצא עם מכשיר אייפד ומאז לא נוצר עימו קשר.
שוטרי התחנה שהחלו מייד בביצוע פעולות חקירה, לרבות הפעלת תוכנת איתור למכשיר האייפד, איתרו בתוך זמן קצר את מיקום המכשיר ונדהמו לגלות שמדובר בנתב"ג. בעקבות כך, שוטרי תחנת עכו בשת"פ שוטרי נתב"ג הוקפצו מיידית ואיתרו את הנער לאחר שהתברר כי הוא מנסה לרכוש כרטיס טיסה למוסקבה באמצעות האשראי של הוריו והתכוון לעלות לטיסה אך כאמור אותר. 

כזכור, מוקדם יותר היום (חמישי), דווח כי  חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז חשפו לפני מספר חודשים פרשייה קשה שעניינה חשד לעושק, סחיטה ואלימות כלפי  קשיש תושב המרכז ופתחו בחקירה סמויה, תוך איסוף עדויות וראיות תומכות נוספות.
בעקבות כך, דווח כי החוקרים הצליחו לזהות את שיטת העושק שתחילתה לפני כשנתיים וחצי, עת הציע החשוד - תושב לוד בשנות ה 30 לחייו, לקורבן להיות שותף בעסק של שטיפת כלי רכב, עסק שהתברר לאחר מכן כפיקטיבי שאינו קיים, אולם לצורך השותפות לקח מהקורבן סכום של 200,000 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסבר?
    רונאל 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשורה פרשת העושק לילד שברח? מה פשר הערבוב הזה? מעשהו יכול להסביר? טעות בעריכת הידיעה? רמז למשהו? מוזר מאוד.
    סגור