משפט

טיקטוק תקפו, מטעם קירל השיבו: "מנסים ליצור באזז תקשורתי"

לאחר שפורסם כי נועה קירל הגישה תביעה כנגד טיקטוק ישראל בגין לשון הרע ושימוש בנתונים כוזבים, טיקטוק השיבו: "צר לנו שנועה קירל בחרה ללת בדרך זו". הכוכבת לא נשארה חייבת והשיבו מטעמה: "טיקטוק מנסה ליצור באזז תקשורתי"
מערכת ice |  2
נועה קירל, אנה זק (צילום ערן לוי, אינסטגרם/ אנה זק, pixabay)
היום (שלישי), נחשף כי כוכבת הפופ הישראלית, נועה קירל, החליטה להגיש תביעה לבית משפט "השלום" בהרצליה כנגד חברת טיקטוק ישראל בסכום של לא פחות מ-1,351,800 מיליון שקל, בגין לשון הרע. קירל טוענת כי הנתונים שבהם השתמשה הרשת החברתית לא נכונה, וכי היא הייתה אמורה להיות מדורגת במקום הראשון. לאחר הגשת התביעה, שני הצדדים החליטו להשמיע בציבור את קולותיהם.
״טרם קיבלנו את כתב התביעה וכשזו תתקבל נמסור את תשובתנו לבית המשפט. צר לנו שנועה קירל בחרה ללכת בדרך זו, בזמן שמדינת ישראל מתמודדת, במיוחד הבוקר, עם מציאות מלחמתית קשה ומורכבת״, מסרו מהדוברות של טיקטוק.
מטעמה של הכוכבת החליטו לתקוף בחזרה, והשיבו: ״בזמן שנועה קירל מגייסת מיליוני דולרים לחיילי צה״ל ולמדינת ישראל, פועלת עבור משפחות מפוני העוטף ופועלת רבות למען ההסברה, טיק טוק בחרה - בזמן מלחמה - להוציא ידיעת יח״צ, אשר כפי שנטען בכתב התביעה חסרת כל בסיס לכאורה ואשר כל תכליתה לייצר באזז תקשורתי עבור טיק טוק". עוד הם הוסיפו: "כל זאת לא מנע ממנה להתלונן כעת בציניות על הגשת תביעה "בזמן מלחמה" – וגם זאת, לאחר שסירבה לספק נתונים כלשהם ולא הותירה כל ברירה אחרת.״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התמודדות ישראל במלחמה אינה רשות לכל רשע ופשע (ל"ת)
    תענו לעניין 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נועה נגד אנה
    נועה 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אנה זק יפה אבל היא מזיפת את החיים היא שרה מזביעה לאומת נועה קירל גם מושלמת והיא לא מזייפת היא שרה הרבה יותר טוב מאנה זק אז אתם חיים בסרט שאנה זק יותר טובה ונועה קירל בקיצקץ נועה קירל שולטת
    סגור