דיגיטל וטק
טיקטוק מתחרה באמזון? זה השירות שתתחיל להפעיל בארה"ב
טיקטוק, ממשיכה להתרחב: לאחר שהשיקה ממש לאחרונה את עסקי המסחר בארה"ב, מהלך שהניב לה רווחים של 20 מיליארד דולר, מסתמן כי היא עומדת להגדיל את הפעילות שלה. האם היא בדרך לערער על המעמד של אמזון?
בחודש ספטמבר האחרון, הרשת החברתית טיקטוק, השיקה את מוצר המסחר האלקטרוני שלה Tiktok Shop, בארה"ב. כעת, מסתמן שהיא מתכננת להרחיב את פעילותו פי עשרה ברחבי ארה"ב ואמריקה הלטינית.
המהלך הנוכחי לא מפתיע זאת משום שעל פי דיווחים טיקטוק, הרוויחה יותר קרב ל-20 מיליארד דולר מפלטפורמת הסחר שלה. על כן, לפי דיווח בבלומברג, נראה שטיקטוק, מתכננת להמשיך לנצל את קהל המשתמשים הרחב שלה ברחבי ארה"ב על מנת להגביר את מכירת הסחורות בחנות טיקטוק בארה"ב.
עוד ב-
אז נכון לעכשיו, במידה והכל יעבוד כמתוכנן טיקטוק, עשויה להוות אתגר לענקיות מסחר שפועלות בארצות הברית כמו אמזון, טמו שיין ועוד. המהלך יוצא לפועל לאחר שבדרום מזרח אסיה החנות המקוונת של טיקטוק, הוכיחה עצמה בענק כשהיא הפכה להצלחה מסחררת.
you’re on TikTok
— Shopify (@Shopify) September 12, 2023
your customers are on TikTok
and your store can be too
start selling directly where your people are with TikTok Shop. you can sync and showcase your products on @TikTokBusiness while managing them all from your Shopify admin. pic.twitter.com/PpYkmMfqpo
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.למה אין אף אחד שלא מנסה להתחרות בהם?מממ 01/2024/07הגב לתגובה זו0 0לנצח את הסינים בשיטה שלהם.לעשות פלטפורמה דומה .יותר טובה. יותר נוחה. ואפילו לגרום לאנשים לקבל את העוקבים שלהם איתם...לשלם ליוצרי תוכן קצת יותר.סגור