דיגיטל וטק

טיקטוק נגד ישראל? כך הגיבה לבקשה של משפחות החטופים

מתחילת המלחמה, עולות טענות רבות נגד התנהלות אנטישמית מצד טיקטוק, כעת נחשף כי בזמן שהיא הסכימה להעלות תוכן פרו פלסטיני היא סירבה להעלות קמפיין ממון של פורום החטופים הישראליים בטענה כי מדובר בתוכן פוליטי
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
מתחילת המלחמה, פורסמו טענות רבות על התנהלות אנטישמית של טיקטוק, אם זה הנהלות אנטישמית של עובדי החברה ועד תיעדוף תוכן פרו פלסטיני על פני תוכן פרו ישראלי. כעת, נוספת דוגמא חדשה להתנהלות הבעייתית כאשר טיקטוק, חוסמת להעלות קמפיין של פורום החטופים בישראל בטענה כי מדובר בתוכן פוליטי.
דיווחים של רשת Fox, חושפים כי טיקטוק, סירבה להעלות קמפיין של פורום משפחות החטופים הישראלים. הקמפיין כולל סרטונים קצרים אשר מציגים את חייהם של כל אחד מה-128 החטופים הישראלים שנמצאים כעת בשבי חמאס ברצועה. טיקטוק, מנמקים את המהלך משום התוכן שהנ"ל סומן כפוליטי. מנגד, מה שחושף את הצביעות בהתנהלות של החברה היא העבודה שהיא הסכימה להעלות קמפיינים של ארגונים התומכים בפלסטינים.
מסמך פנימי שנכתב בידי עובד בכיר במשרדי החברה בישראל מתאר כיצד בחברה נוטים לאשר קמפיינים ממומנים הומניטריים המצדדים בצד הפלסטיני של הסכסוך, במימון של ארגונים הומניטריים שונים, בעוד קמפיינים שמומנו בידי משפחות החטופים הישראלים נדחו על ידי הנהלת טיקטוק.
לפי המסמך שפורסם, מרות שנעשו מאמצים על מנת להסיר תכנים אנטישמיים ומידע לא מאומת מהפלטפורמה, ישנם הרבה עובדים בתוך החברה, בעיקר כאלה העובדים כאחראי פיקוח תוכן, שתומכים באופן פומבי בחמאס ובקבוצות טרוריזם רדיקליות. במסמך נכתב בין היתר כי: "הדבר משפיע על כמות התוכן העוין והפרופגנדה שמכוונת נגד ישראל ונגד יהודים".
בתגובה על התחקיר, בטיקטוק נמסר כי: "ההאשמות הללו הן שקריות ואינן משקפות את המדיניות של טיקטוק, בשום צורה. מדיניות הפרסום שלנו מאוד ברורה בנוגע למה מותר להיות מפורסם בפלטפורמה ואנחנו מפעילים אותה באופן שווה לכל המודעות בטיקטוק. אנחנו משקיעים באופן רב באימון הצוות שאחראי למודרציה להפעיל את המדיניות שלנו באופן עקבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה