משפט

רמי לוי חוטף תביעה: ישראייר תשלם עשרות אלפי שקלים?

משפחה מהצפון, דורשת 36 אלף שקל מחברת התעופה שבבעלות איש העסקים בשל ביטול טיסות בתחילת מלחמת חרבות ברזל שבגינה החברה התנערה מהם ולא טרחה לסדר להם טיסה חזור לישראל
מערכת ice |  8
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
האם רמי לוי וישראייר עומדים לשלם ביוקר? תושב קרית ביאליק בשם קובי שמי, הגיש לבית משפט לתביעות קטנות בקריות תביעה בגובה 36.400 שקל כנגד חברת התעופה של איש העסקים וזאת בטענה כי הופקר על ידיה יחד עם משפחתו בחו"ל, ביום פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', ה-7.10.
כלל המשתתפים בתביעה בגילאי 70-80. שסיפרו בשיחה למיינט קריות: "הפקירו אותנו בארץ זרה, כאשר בני המשפחה שלנו נלחמים בארץ. אנחנו אזרחים ותיקים, ואף אחד לא מתייחס אלינו. פנינו כמה פעמים לחברה והם לא סופרים אותנו".

הארבעה נפשו סלוניקי יוון, בין התאריכים 5 לאוקטובר ועד 10 באוקטובר, אלא שיום לפני החזרה לארץ, התחוור להם כי בוטלה הטיסה לארץ בשל המלחמה. החברה הבטיחה לדברי התובע להשיב את הכסף חזרה עבור הטיסה והוצע להם לנסות להשיג מקום בטיסות אחרות.
בתביעה נטען בין היתר: "לאחר שהודיעו על ביטול הטיסה, לא דיברו איתנו, לא יצרו קשר ולא ניסו לדאוג לנו בכלל. ניסינו להתחבר לטיסות של ישראייר שיצאו מאתונה, ללא הועיל. היינו ממש בפאניקה, לא ידענו מה לעשות דווקא בגלל מצב החירום בארץ, כשאנחנו לא יודעים מה מצב יקירנו בארץ שמשתתפים במלחמה. הסתבר שישראייר הפכה אותנו לאוויר ונתנה לנו להרגיש מופקרים בארץ זרה".
התובע טען כי באמצעות בתו, שבדקה זאת מהארץ, המשפחה מצאה טיסה חלופית, מאתונה עם טוס אייר. עבורה שילמו 550 יורו עבר הסעה מסלוניקי לאתונה ועוד 1,647 יורו עבור כרטיסי הטיסה לארץ: "היינו 4 נוסעים קשישים, 73 עד קרוב ל-80 שנה, נכנסנו לחרדות, לאי וודאות כשבני משפחה שלנו בישראל נמצאים במלחמה. מופקרים בארץ זרה. מאחורי כל ביטול כרטיס יש בן אדם, נשמה, גוף. המבוגרת בחבורה נכנסה לטראומה. כל הלילה ניסינו למצוא טיסה חלופית ורק בסוף בעזרת הבת תפסנו טיסה מאתונה", מישראייר נמסר: "כשחומר התביעה יתקבל במשרדינו, נלמד אותו ונגיב".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אילג
    יאיר 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה שקל
    סגור
  • 7.
    לתבוע אותו על כל דבר
    יונתן 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתיכת רודף בצע , מביא ירקות מתורכיה וחוסך 2 גרוש , בושה וחרפה , רגלי לא תדרוך בחיים בחנויות שלו גם אם ימכור בחינם.
    סגור
  • 6.
    רמאי לוי
    איש הדרום 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים הזולים שלו הם אחיזת עינים אפס שירות בכל הגזרות..זלזול מוחלט בלקוחות מתוך ראייה של אני ואפסי עוד...הוא אומר שיבכיינו קצת אבל יחזרו בגלל המחיר אז למה להתרגש..
    סגור
  • 5.
    חוטף תביעה
    רון 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בעד ולא נגד. הכותרת פרובוקטיבית .
    סגור
  • 4.
    רמי לוי רחוק מלהיות אדם ישר.כל יום סיפור חדש (ל"ת)
    עזרא 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    ישראייר חוטפת תביעה
    אמיר 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה של נוכלים ורמאים הזמנו דרך ישראייר טיסה ומלון , בהגיענו למלון קיבלנו חדר קטן שלא מתאים ל 3 בוגרים, פנינו אליהם שהחדר קטן ולא מתאים ל 3 בוגרים ותשובתם היתה שזה החדר שמתאים לכם נקודה סוף. הרגשנו שהחברה אטומה ומעניין אותם רק כספם , לא נזמין חופשה או טיסה שוב לעולם עם ישראייר. כשפניתי אליהם מחול נפנפו אותי ללא פתרון לא אזמין מהם שוב לעולם
    סגור
  • 2.
    צודקים
    שם טוב 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם לא היחידים. בכל העולם התבטלו טיסות של ישראייר ואנשים נאלצו לדאוג לעצמם באופן עצמאי ועל חשובנם. בלי עזרה או מענה מהחברה. שלא לדבר על פיצוי כספי. אנשים עמדו מופקרים, בודדים ומבוהלים בלי יד מכוונת ובלי סיוע. זאת עובדה. המינימום שבמינימום שהחברה יכולה לעשות, זה להחזיר לאנשים את הכספים שגבתה מהם. ... אבל בשביל להאמין שזה יקרה בלי תביעות ורעש, צריך להיות כל כך נאיבי...
    סגור
  • 1.
    תביעה נגד רמי לוי
    צימר 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מוזר כשמדובר ברמי לוי אחד האנשים הכי ישרים והגונים בארץ מיד קופצות הכותרות נגדו .בטח שיתבררשזה לא נכון,
    סגור