תיירות

ישראייר ורמי לוי במהלך מרגש: זה השינוי שעברו המטוסים

חברת התעופה של איש העסקים יזמה לראשונה כיתוב על מטוס של החברה #bringthemhome ועיטורו בסרט צהוב זאת במטרה להעלות את מודעות נושא השבויים והחטופים ברחבי העולם ובארץ ביעדים אליהם החברה טסה
מערכת ice |  3
מטוס ישראייר (צילום ישראייר)
חברת ישראייר כחלק מתמיכתה במאבק להחזרת השבויים והחטופים הביתה, יזמה לראשונה כיתוב על מטוס של החברה #bringthemhome ועיטורו בסרט צהוב זאת במטרה להעלות את מודעות נושא השבויים והחטופים ברחבי העולם ובארץ ביעדים אליהם החברה טסה.
יוזמה זו מצטרפת למבצע קרובים ללב, במסגרתו,  ישראייר מאפשרת רכישה של כרטיסים לאילת ב-69 שקל בלבד לכיוון עבור משפחות המפונים המבקרים את קרוביהם באילת, וכן לתושבי העוטף המגיעים לתל אביב וחוזרים לאילת וכן, לצוותים רפואיים הטסים לסייע בטיפולים למפוני העוטף.
במהלך השבוע הקרוב אגב, ישראייר תפעיל טיסות ליעדים הבאים: ללרנקה – טיסה יומית, אתונה - טיסה יומית ובאקו – 2 טיסות שבועיות, כאשר לטביליסי יופעלו בסך הכל 2 טיסות שבועיות, באטומי עוד 2 טיסות שבועיות.

נוסף על אלו, לדובאי תהיה טיסה שבועית אחת, וכך גם לאילת - טיסה יומית (בימי ראשון וחמישי שתי טיסות בסך הכל). כמו כן, החברה הוסיפה טיסות מיוחדות לקישינב: הטיסה הראשונה תמריא ב- 1/11 בשעה 21:30 והטיסה מקישינב תמריא לנתב"ג בשעה 01:35.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוזמה מבורכת
    רוז 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    בוא נראה כמה זה עולה
    לא ייאמן 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נגיד 20 מטוסים, מדבקות לעשרים מטוסים, ווואו, אני נרגש, צריך לתת לו להדליק משואה
    סגור
  • שיחזיר את הכסף בטיסות שבוטלו מבלי להודיע לנוסעים.
    השם ירחם 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה בעדיפות האחרונה מבחינתי
    סגור