תרבות ופנאי

השחקן האהוב והאייקון חשף שכמעט מת בביתו: "איבדתי דופק"

אחד השחקנים המוערכים, הוותיקים והמפורסמים בעולם, אל פצ'ינו, חשף לאחרונה כיצד כמעט מת בשלהי מגפת הקורונה שפרצה ברחבי העולם, ואיך ניצל ברגע האחרון
מערכת ice | 
השטיח האדום (צילום shutterstock)
מגפת הקורונה פרצה לחיינו בסערה לפני מספר שנים ואיימה על הסדר הטוב אותו הכרנו. רבים מאיתנו לא דמיין לפני שנראה מצבים של סגר מוחלט כפי שהיה, ורחובות ישראל, כמו רבים בעולם, היו שוממים.
בנוסף, כולנו זוכרים את החשש והדאגה לקרובים לנו, במיוחד המבוגרים והזקנים, שכידוע נפגעו בצורה הקשה ביותר מהנגיף. אחד מהאנשים שנפגעו קשות מהנגיף הוא לא אחר מאשר השחקן הענק והכוכב ההוליוודי הוותיק, אל פצ'ינו.
בקרוב ישיק השחקן זוכה האוסקר בן ה-84 את ספר הזיכרונות שלו ולקראת השקתו, הוא התראיין לניו יורק טייס, שם סיפר על החוויה הקשה שעבר כאשר נדבק בנגיף הקורונה, לפני שעוד היו כלל חיסונים אליו.
במהלך הריאיון תיאר פצ'ינו את הסיטואציה המחרידה איתה היה צריך להתמודד, שבה צוותים רפואיים נמצאים בתוך ביתו ולא זזים ממנו, לאחר שהובהלו לביתו כאשר היה חלש ובקושי הגיב. "ישבתי בתוך הבית שלי, ופתאום לא הייתי שם", מספר פצ'ינו על הרגע המצמרר.
באותו הרגע חייו של פצ'ינו היו בסכנה והוא סיפר כיצד הדופק שלו אבד למספר שניות ודרמה גדולה התרחשה בביתו באותה העת. "הם בדקו לי דופק, ולא היה דופק. זה בטח היה מאוד מאוד נמוך והם ישר נכנסו לפאניקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה