משפט

צלם 'ישראל היום' הותקף באלימות: "ארוע חמור, תלונה הוגשה למשטרה"

ארגון העיתונאים והעיתונאיות מסר בנוגע לתקיפת אייל מרגולין בצפון: ״אחד התוקפים ורכבו תועדו על ידי העיתונאים ואנחנו מצפים מהמשטרה להביא למיצוי מהיר של החקירה והגשת כתבי אישום כנגד התוקפים"
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)

לאחר שהצלם של 'ישראל היום' אייל מרגולין הותקף היום (רביעי) בצורה אלימה בצפון, ארגון העיתונאים והעיתונאיות הוציא הודעת גינוי חריפה בעקבות המקרה, גם אם מדובר בימים לחוצים ומתוחים בשל 'מלחמת חרבות ברזל' וקוראת לחדול מיד מהמעשים הללו.

בארגון העיתונאים והעיתונאים מסרו: ״ארוע חמור של אלימות נגד עיתונאים אירע היום בצפון בסמוך לשתולה. ארבעה עיתונאים הותקפו באלימות במסגרת עבודתם. צלם ישראל היום בצפון, אייל מרגולין הותקף קשה על ידי עובר אורח שנגח בו ושבר לו את המצלמה. בעקבות הארוע הוגשה תלונה למשטרה". 
 



עוד נמסר בהצהרת הגינוי של הארגון: ״אחד התוקפים ורכבו תועדו על ידי העיתונאים ואנחנו מצפים מהמשטרה להביא למיצוי מהיר של החקירה והגשת כתבי אישום כנגד התוקפים".

לסיום הוסבר: "התקיפה היום מגיעה אחרי שבימים האחרונים אנו עדים למקרים של הסתה וקריאות מפורשות לפגוע בעיתונאים וכלי תקשורת המסקרים את המלחמה. אלימות נגד עיתונאים היא פגיעה קשה בחופש עיתונות ואסור להקל בה ראש״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה