משפט

בן כספית יפצה את דרעי: זה הסכום שפסק בית המשפט

ביהמ"ש קיבל חלקית את תביעת לשון הרע של יו״ר ש״ס ח"כ אריה דרעי נגד העיתונאי והמגיש שהאשימו באסון מירון במילים בוטות במיוחד. השופט אביים ברקאי קבע כי ״התביעה מתקבלת באופן חלקי ואך ורק ביחס לאמירה המייחסת לתובע ולפיה ׳דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו׳״

דוד זולדן |  2
בן כספית ואריה דרעי (צילום הדס פרוש ואוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בית המשפט הכריע: העיתונאי והמגיש בן כספית יפצה את יו"ר ש"ס אריה דרעי ב-40 אלף שקלים ויחויב לשלם 20 אלף שקלים הוצאות משפט. ביהמ"ש קיבל באופן חלקי את תביעת לשון הרע של יו״ר ש״ס אריה דרעי נגד בן כספית. השופט אביים ברקאי הכריע כי: ״התביעה מתקבלת באופן חלקי ואך ורק ביחס לאמירה המייחסת לתובע ולפיה ׳דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".
בית המשפט השלום בתל אביב קיבל את תביעת לשון הרע של יו״ר ש״ס ח"כ אריה דרעי נגד העיתונאי בן כספית וחייב אותו לפצות את דרעי ב-40 אלף שקל ובתוספת 20 אלף שקל הוצאות משפט. את דרעי ייצג עו"ד אילן בומבך. השופט אביים ברקאי קבע כי ״התביעה מתקבלת באופן חלקי ואך ורק ביחס לאמירה המייחסת לתובע ולפיה ׳דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו׳״.
התביעה הוגשה על ידי דרעי נגד בן כספית, בגין פרסום מכפיש מדצמבר 2021 ומאשים את דרעי באסון מירון במילים קשות בטור שכתב כספית לעיתון "מעריב" נכתבה בין השאר השורה הבאה: "דרעי, עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבל הדם אכן מרוח . דרעי צריך לשבת בכלא (ל"ת)
    מושיקו 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מי מהם שנוא על יותר אנשים? (ל"ת)
    מעניין 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור