בעולם

מלחמה עם בריונות ומחלה: צעירה שהפכה את כאבה להצלחה

אינדירה דה רוי מתמודדת עם הבצקת הלימפטית ששינתה את חייה, והפכה לקול מעורר השראה, כשהיא מדגימה כיצד קבלה עצמית ועמידה מול בריונות יכולות להוביל להגשת חלומות ולהצלחה מקצועית
מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום shutterstock)
אינדירה דה רוי, צעירה מהולנד, חוותה במשך שנים רבות את הקשיים שנלווים לבצקת לימפטית שהשפיעה על הופעתה החיצונית. בגיל צעיר, כשהיא רק בת 25, נאלצה להתמודד עם בריונות והערות פוגעניות בעקבות המצב הרפואי שלה, שגרם לנפיחות באזור הסנטר. "כשאמא שלי ראתה אותי בפעם הראשונה, היא ידעה שמשהו לא בסדר," סיפרה. הבצקת גרמה לה למבנים מסוכנים, וחסמה חלקית את דרכי הנשימה שלה.
אינדירה עברה למעלה מ-30 ניתוחים, אך כיום היא מחפשת פתרונות שאינם כירורגיים. למרות האתגרים, היא הצליחה להגשים את חלומה ולאינדירה דה רוי, צעירה בת 25 מהולנד, מתמודדת כל חייה עם בצקת לימפטית שהשפיעה על מראה פניה. בגיל צעיר, אמה הבחינה בבעיית הנשימה שלה, ורופאים גילו גידול מתחת לסנטר, שגרם לנפיחות מסוכנת. הנפיחות, שהגיעה לממדים גדולים, אף חסמה 70% מדרכי הנשימה שלה. 
בעבר, אינדירה חוותה בריונות והערות פוגעניות. אחד המקרים הקשים היה כאשר מישהו השווה אותה למפלצת ברשתות החברתיות, מה שהוביל אותה להתחיל טיפול נפשי. "הציוץ הפך לוויראלי," היא נזכרת, "וזה היה מאוד כואב." עם הזמן, היא למדה לקבל את עצמה והבינה שלא תוכל לשנות את דעותיהם של אחרים.
 
כיום, אינדירה מחפשת דרכים לא כירורגיות להפחתת הבצקת, ומזכירה לכולם שעליהם לקבל את עצמם, גם כשיש אנשים שלא מקבלים אותם. היא הגשימה את חלומה והפכה לאחות סיעודית בבית חולים, ושואפת לעודד אחרים בעלי מוגבלויות להגשים את חלומותיהם. "אם יש לכם חלומות גדולים, זה לא אומר שאתם לא מסוגלים להשיג אותם," היא אומרת. אינדירה היא דוגמה מעוררת השראה להתמודדות עם אתגרים והפיכת קשיים להזדמנויות. היא בנתה קריירה כאחות סיעודית.
"אם יש לכם חלומות גדולים ואתם בעלי מוגבלות, זה לא אומר שאתם לא יכולים להגשים אותם," היא מוסיפה, ומדגישה את החשיבות של קבלה עצמית. אינדירה מהווה דוגמה מעוררת השראה לאנשים שמתמודדים עם קשיים דומים, ומזכירה לכולנו שעלינו לקבל את עצמנו, גם כשיש מי שלא מקבל אותנו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה