ויראלי

בדרך להופעה: ניקי מינאז' נעצרה ע"י משטרת הולנד

הראפרית האמריקאית עוכבה בשדה התעופה באמסטרדם בעודה נמצאת בדרך ליעד הבא בסיבוב ההופעות העולמי שלה. בחיפוש שביצעו השוטרים במזוודה של מינאז' נמצא גראס בין חפציה, אותו לטענתם תכננה להוציא מהמדינה. שימוש בגראס הוא חוקי בהולנד אך הוצאתו מהמדינה אסורה
מערכת ice | 
ניקי מינאז' (צילום shutterstock)
אחת מזמרות הראפ המפורסמות בעולם וחברתה הטובה של אריאנה גרנדה אשר לאחרונה חתמה על עצומה להפסקת המלחמה בעזה, ניקי מינאז' עוכבה אמש (שבת) בשדה התעופה סכיפהול שבאמסטרדם בדרך להופעתה הבאה בבריטניה, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה. הרשויות ההולנדיות עצרו את הזמרת בגין אחזקת סמים קלים.
רגע לפני ההמראה, התבקשה מינאז' אשר תיעדה את ההתרחשות בחשבון האינסטגרם שלה, לרדת מהמטוס ולהתלוות לאחד הפקידים לצורך ביצוע חיפוש בכבודה שלה. הזמרת זעמה על כך שהמזוודה שלה לא נבדקה טרם העלייה למטוס. במהלך החיפוש מצאו השוטרים גראס בין חפציה של הזמרת אותו לטענתם תכננה להוציא מהמדינה. הולנד ידועה כמדינה בה השימוש בגראס הוא חוקי, יחד עם זאת הוצאתו מהמדינה אסורה.

מדוברות שדות התעופה של סכיפהול נמסר כי הם אכן עצרו אישה בת 41, אמריקאית, בגין אחזקת סמים קלים אך לא אישרו את שמה. זאת לא הפעם הראשונה ששמה של הזמרת נקשר בעבירות פליליות. בעלה, קנת פטי הוא עבריין מין אשר הורשע בגין ניסיון אונס  של ילדה בת 16 בשנת 1994.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה