ויראלי

בר רפאלי סירבה להצטלם עם מעריצים: "לא היה לי זמן עכשיו"

בר רפאלי, שיתפה בסיפור מעניין שקרה לה לפני מספר ימים, במסגרתו מספר ילדים עצרו אותה ברחוב כשהייתה יחד עם בנה, אך זו טענה כי היא לא בר רפאלי: "אמרתי - אם אני אגיד לו כן, כל אחד ירצה תמונה. לא היה לי זמן עכשיו. אמרתי לו שאני לא בר רפאלי"
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
בר רפאלי, הדוגמנית הישראלית המצליחה, השתתפה השבוע בפרימיירה של הריאליטי על המשפחה שלה, שחוזר לעונה שנייה - "הרפאליס". במסגרת ההשקה, רפאלי חזרה לסיפור מעניין מאוד, בו סיפרה איך סירבה להצטלם עם מספר ילדים שמעריצים אותה, כי לא היה לה זמן.
בראיון שערכה ל-TMI חזרה רפאלי לאותו סיפור, שקרה בזמן שהייתה יחד עם בנה דוד. רפאלי סיפרה שכשהיא הייתה עם דוד וחבר שלו לפני מספר ימים, היא הייתה הרבה דברים בידיים ורצתה להגיע מהר הביתה.
לפיכך, באותו הזמן עברה שם חבורה של ילדים, שאחד מהם שאל "את בר רפאלי?", אלא שרפאלי, שלא הייתה מעוניינת להצטלם עם אותם ילדים, אמרה להם "לא". בראיון ל-TMI היא סיפרה: "הראש ישר עובד ואמרתי - אם אני אגיד לו כן, כל אחד ירצה תמונה. לא היה לי זמן עכשיו. אמרתי לו שאני לא בר רפאלי". בהמשך, הבן שלה דוד תהה למהלך של אמו ואמר "אבל אמא, את כן בר רפאלי". וזו השיבה לו: "כן, אבל צחקתי איתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה