משפט

פספורטכארד נתבעת ב-21 מיליון שקל: מבוטח נותר עם נכות

החברה הפופולרית לביטוחים לחו"ל, פספורטכארד, סופגת השבוע תביעה בסך 21 מיליון שקל מטעם מבוטח שטוען כי החברה לא ביצעה את חובתה לשלוח לו בזמן סיוע ופינוי לאחר שנפצע באופן חמור בתאונת סקי בגיאורגיה
מערכת ice | 
פספורטכארד (צילום הדר כהן)
החברה הפופולרית לביטוחים לחו"ל, פספורטכארד, סופגת השבוע תביעה בסך 21 מיליון שקל מטעם מבוטח שטוען כי החברה לא ביצעה את חובתה לשלוח לו בזמן סיוע ופינוי לאחר שנפצע באופן חמור בתאונת סקי בגיאורגיה.
לפי התביעה שנחשפה בישראל היום, התובע טס לפני שלוש שנים עם אשתו לחופשת סקי בגאורגיה. טרם החופשה רכב מהחברה ביטוח שכלל הרחבות של ביטוח למקרה של תאונות ספורט ושירות איתור, חיפוש וחילוץ. עם זאת, כשלצערו אכן התרחשה תאונה באתר הסקי שדרשה פינוי, החברה לא שלחה את שירות החילוץ בזמן והוא הועבר על ידי אמבולנס מקומי לבית חולים בטביליסי - רק חמש שעות אחרי התאונה.
לפי התביעה הוא הגיע לבית החולים עם נזק מוחי וכשהוא מחוסר הכרה. לאחר שהועבר להמשך טיפול בארץ הוא היה מורדם ומונשם. לאחר מכן הוא הועבר לבית לוינשטין ואז שוב אושפז בשיבא. היום, הוא טוען, הוא נותר עם נכויות בלתי הפיכות ומסתמן כי הוא לא יכול לעבוד במשרה בהיי־טק שהחזיק לפני התאונה.
בחברת הביטוח השיבו כי הם קיבלו את התביעה במשרדם וכי היא נבחנת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה