עסקי ספורט

כלל ביטוח מרגשים: זה מה שעשו למען נערים על הספקטרום

קבוצת הקטרגל של כלל ביטוח פיננסים ערכה משחק ידידות מול נשרים עירוני כרמיאל, קבוצה המשלבת כ-20 שחקנים על הספקטרום האוטיסטי

מערכת ice | 
משחקים מהלב (צילום גל אבידור)
נבחרת הקטרגל של כלל ביטוח ופיננסים, המשחקת בליגה למקומות עבודה, התארחה במשחק ידידות עם נשרים עירוני כרמיאל, קבוצה המשלבת כ-20 נערים ובוגרים על הספקטרום האוטיסטי, המהווה עבורם מסגרת ספורטיבית, חברתית ורגשית ייחודית. המשחק הסתיים בתוצאה 5-4, בניצחון מרשים של קבוצת נשרים עירוני כרמיאל.
המשחק נערך באצטדיון בכרמיאל בנוכחות ראש עיריית כרמיאל, מר משה קונינסקי, שירלי בר, סמנכ״לית משאבי אנוש בכלל ביטוח, רוני רז, יו״ר ועד העובדים בכלל ביטוח, עומרי דרור, יו"ר מועדון הפועל עירוני כרמיאל ואיתמר חיים מלמד, מאמן הקבוצה. לפני המשחק, הגיעה הנבחרת של כלל לסיור בבית הספר "כרם גפנים" היושב בתוך תיכון אורט כרמיאל, בו לומדים הנערים.
כלל ביטוח ופיננסים מלווה את נשרים עירוני כרמיאל, כבר שנה שנייה, במסגרת הפרויקט המרגש "מתקשרים מהלב", פרויקט שהחל משיתוף פעולה של כלל ביטוח ופיננסים עם מועדון Autism Friendly, העוסק בקידום ומתן אפשרויות והזדמנויות שוות לילדים על הרצף האוטיסיטי.
לצד שיתוף פעולה זה, חברת כלל ביטוח ופיננסים פתחה השנה עבור עובדי החברה שהם הורים לילדים עם צרכים מיוחדים גם קהילת הורים מיוחדת לשיתוף, ייעוץ, התמודדות ויצירת תמהיל פעילויות מותאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה