בעולם

מזעזע: נער יהודי אוטיסט הותקף; חרטו על גבו צלב קרס

תקיפה מזעזעת בתיכון בלאס וגאס נגד נער יהודי אוטיסט נחשפה. אימו של הנער חשפה שכאשר בנה הגיע הביתה ב-9 במרץ גילתה כי על גבו חרוט צלב קרס. עד כה אין אף חשוד במעשה, ה-FBI התערב בחקירה
מערכת ice | 
הנער שהותקף (צילום צילום מסך)
נער יהודי אוטיסט בן 17 חזר לביתו מעוד יום בבית הספר התיכון קלארק בלאס וגאס ומה הייתה הפתעתה של אימו כאשר ראתה שעל גבו חרוט צלב קרס. האם הוציאה את בנה מבית הספר, אשמים לא נמצאו.
בבית הספר אין מצלמות מעקב בכיתות ובחדרי ההלבשה ועד כה לא הצליחו למצוא את מי שביצע את המעשה המזעזע לנער. בעקבות כך, ה-FBI החל לאחרונה בחקירה כדי למצוא את מי שאחראי למתקפה האנטישמית.

"הבן שלי הוא התלמיד היחיד שאני מכירה שלובש כיפה בבית הספר", סיפרה האם ל- COLlive.com בשבוע שעבר. פרטים על האם ובנה לא פורסמו.
בינתיים, לאחר שהמקרה לא פוענח לאחר כמעט חודשיים, ה-FBI החליט להצטרף לחקירה. "אנו מודעים לאירוע ונמצאים בקשר שוטף עם הרשויות המקומיות", נמסר בהודעת הסוכנות. "אם במהלך החקירה המקומית יתברר מידע על הפרה פוטנציאלית של זכויות האזרח הפדרליות, ה-FBI מוכן לחקור".
התקיפה האנטישמית עוררה זעם מצד המועצה הישראלית-אמריקנית שכינתה אותה "לא אנושית".
"המועצה הישראלית-אמריקנית נחרדה לגלות שייתכן שנער יהודי היה מטרה למתקפה אנטישמית כל כך לא אנושית", אמר מייסד ומנכ"ל המועצה, שוהם ניקולט, לעיתון לאס וגאס רוויו. "אנו קוראים לרשויות לחקור את האירוע הזה במלואו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה