בארץ

מזעזע: צעירים יהודים יורקים על קבוצת נזירות בירושלים

סרטון שעלה לאחרונה מראה קבוצת יהודים דתיים שיורקים על הרצפה כאשר הם עוברים לידן וליד מנזר. הרב רפי אוסטרוך, ראש המועצה הדתית גוש עציון: "אני רואה בזה חילול השם"
מערכת ice | 
המגזר חרדי (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
תיעוד שעלה לרשת לאחרונה מצליח לעורר סערה: במסגרת התיעוד, ניתן לראות קבוצה של יהודים עוברים ליד נזירות. בתגובה למראה הנזירות הם יורקים על הרצפה במטרה לבזות אותן. הבעיה מתחדדת כאשר מסתבר שזהו דבר שבשגרה באזור הזה של ירושלים.
 האחות מרי מ"מנזר ההלקאה" היא אחת מקבוצת הנזירות שתועדו בסרטון, מרי אומרת: "היו 5-6 בחורים, ורק שניים מהם ירקו למיטב זכרוני, אמרו לי שעבורם הצלב זה תועבה אז הם יורקים כשהם רואים את הצלב. אבל באותו יום, לא היה צלב בשום מקום אבל בגלל שעמדנו מול שער ההלקאה ואנחנו נזירות, אז הם ירקו".
הרב רפי אוסטרוך, ראש המועצה הדתית גוש עציון: "אני רואה בזה חילול השם שאין כמותו. בוא נתאר לעצמנו שנוצרים עוברים ליד בתי כנסת בארה"ב או באירופה, ומה שהם עושים זה רואים רב ויורקים לידו, הרי היינו מזדעקים על האנטישמיות ועל חוסר הסובלנות".
חבר נוסף במנזר, האב מתיאס טוען: "אני מנסה להבין מה יכול להביא אבא או אימא ללמד את הילדים שלהם לירוק כשהם רואים בן אדם, נזיר או כומר. בסופו של דבר זה צלם אלוהים, נכון? גם אנחנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה