בעולם

טרגדיה קשה: נערה בת 14 נמצאה תלויה בבית הספר התיכון

גופת הנערה, ששמה עדיין לא פורסם, נמצאה על ידי שוטרים בקומה השנייה של בית הספר התיכון לינדהרסט בעיירה אוליבהרסט, לאחר שעל פי הדיווחים נעלמה מביתה הסמוך למקום
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תלמידה בת 14 תלתה את עצמה אמש (חמישי) בבית ספר תיכון בקליפורניה, שעה אחת בלבד לאחר שעל פי הדיווחים ברחה מהבית. גופת הנערה, ששמה עדיין לא פורסם, נמצאה על ידי שוטרים בקומה השנייה של בית הספר התיכון לינדהרסט בעיירה אוליבהרסט, לאחר שעל פי הדיווחים נעלמה מביתה הסמוך למקום בסביבות השעה שש בבוקר, כך אמרו גורמים רשמיים.
"נראה שזו התאבדות", אמר שריף מחוז יובה, וונדל אנדרסון, לכתבים."זו חקירה פעילה ומתמשכת". אנדרסון אמר כי המשטרה מאמינה שהיו סטודנטים בקמפוס שראו את הגופה וגורמים רשמיים מנסים לאתר אותם, על מנת לאסוף עדויות ולספק תמיכה נפשית. הוא ציין כי המוות עשוי לזעזע עמוקות את העיירה הקטנה בגדול 15,000 תושבים, השוכנת כ-60 ק"מ צפונית לסקרמנטו.
"אני יודע שאני יכול לדבר בשם כל המחלקה שלנו, כשאני אומר שאנחנו שבורי לב לחלוטין מהטרגדיה הזו", אמר השריף. "זה ללא ספק ישפיע על הקהילה שלנו ואני קורא לכל מי שסובל ממחשבות אובדניות לבקש עזרה באופן מיידי". הלימודים בבית הספר בוטלו אתמול והתיכון יישאר סגור גם היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה