משפט

מהומה במליאה: חוק האיזוק האלקטרוני נפל. באופוזיציה מחו

חברות הכנסת מהאופוזיציה הציגו אלקטרונים במליאה לאחר שהחוק שהציגו נפל ומחו בקולניות נגד השר לביטחון לאומי. בן גביר: "בקדנציה הקודמת מירב מיכאלי לא קידמה את החוק"
דוד זולדן |  1
גדעון סער, איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, דודי אמסלם ובצלאל סמוטריץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
חוק האיזוק האלקטרוני למניעת אלימות במשפחה הגיע להצבעה מכרעת בכנסת והופל על ידי הקואליציה. החוק נועד לאפשר פיקוח במקרים שבהם ישנו סיכון מוגבר לנשים או לילדים ולמנוע סכנת חיים וצורך במקלטי הגנה מפני הגבר הבריון. גדעון סער, מרב בן ארי ונעמה לזימי ביקרו בחריפות את הממשלה בשל העיכוב בהעברת החוק.
הצעת החוק תקפה למי שיש נגדו צו הגנה ויש חשש ממשי להפרתו בין אם בשל הפרות קודמות, ובין אם בשל הערכת מסוכנות גבוהה או הרשעות קודמות בעבירות אלימות במשפחה. מטרתו לפקח שצו ההרחקה מיושם, ולמנוע הישנות מקרים שבהם גברים עם צווי הרחקה פוגעים בנשים ובילדים שמהם הם הורחקו.
נזכיר כי בשבוע שעבר קבוצת נשים שלחו הודעות ווטצאפ לבן גביר והפצירה בו שיעביר את חוק האיזוק האלקטרוני לגברים אלימים: "ממשלת הימין אין פירושה התעלמות מנשים", נכתב בהודעה שיצאה מטעמם. "לא יכול להיות שמשפחות יחוו אלימות ונשים יירצחו בגלל מלחמות פוליטיות. אני מבקשת ממך, תניח את הלחצים של ארגונים שונים בצד, תניח לחוק לעבור במתכונת שאשכרה תוכל להציל חיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה לא מפתיע שאף אחד מהפורעים היהודים ששרפו את חווארה ל
    משה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וְהָאָ?רֶץ הָֽיְתָ?ה תֹ?הוּ? וָבֹ?הוּ וְחֹ?שֶׁךְ עַל־פְּנֵ?י תְה?וֹם, יֵשׁ פֹּה דִּיקְטָטוֹר שֶׁקּוֹרְאִים לוֹ בִּנְיָמִין, אֲבָל כֻּלָּם קוֹרְאִים לוֹ בֶּנִי. לְבֶּנִי שִׁגְעוֹן גַּדְלוּת, חִבָּה לְסִיגָרִים, שַׁקְרָן כָּזֶה מֻכְשָׁר אֵין עוֹד, יָא עֵינִי. בֶּנִי, בֶּנִי יֶלֶד רַע, הוּא מְבַלֵּף תַּ'עָרְסִים כָּל כָּךְ נוֹרָא, בֶּנִי, בֶּנִי יֶלֶד רַע, הוּא מְבַלֵּף תַּ'עָרְסִים, פֶּגַע רַע.
    סגור