בארץ

בן ארי על איזוק אלקטרוני: ״החוק תקוע בגלל אנשים חשוכים"

באופוזיציה מנסים להחיות מחדש את החוק התקוע ולעורר סקרנות בכנס המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים בסימן איזוק אלקטרוני אבל בקואליציה לא מראים סימני התלהבות  
דוד זולדן |  2
מירב בן ארי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
היום נערך בכנסת כנס המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים בסימן איזוק אלקטרוני שיזמו סגן שר ביטחון הפנים, חה"כ יואב סגלוביץ' ויו"ר הוועדה לביטחון פנים לשעבר, חה"כ מירב בן ארי.
בחודש יולי, לפני פיזור הכנסת, עבר בקריאה ראשונה חוק האיזוק האלקטרוני לגברים אלימים למניעת אלימות במשפחה. במסגרת הצעת החוק שהוגשה, הוצע להקנות לבית המשפט סמכות להורות על מתן צו הגנה בתנאי פיקוח אלקטרוני, להגבלת אדם שהוגשה נגדו תלונה על אלימות במשפחה. מארגני הכנס ח"כ מירב בן ארי וח"כ יואב סגלוביץ' אמרו היום: ״את החוק הזה ניתן להעביר בקריאה שלישית באופן מידי״.
ח"כ בן ארי: "החוק הזה מוכן לקריאה שלישית. החוק מוכן והוא תקוע בגלל שיש לנו אנשים חשוכים שלא מבינים שהכלי הזה מציל חיים בכל העולם". ח"כ יואב סגלוביץ' הוסיף כי: "יש פה חוק שאפשר לממש אותו מחר - עם תקציב, עם תקנות ועם עבודה שנעשתה. הממשלה שתקום לא תעביר את החוק הזה, לנו אין רוב אבל זה לא אומר שאין רוב בציבור לחוק הזה״.
מנכ"ל משרד ביטחון הפנים, תומר לוטן: "התשתית הקיימת היום במשרד הבט"פ והמוכנות של כל מה שניתן להכין כבר מאחורינו. אנחנו צריכים כשנה מהרגע שהחוק עובר בקריאה שלישית בכדי שהאכיפה תתבצע בפועל". בכנס נכחו שרים, חברי כנסת נציגי משרדי הממשלה הרלוונטיים, משטרה, שב"ס, ארגוני נשים ועוד. נרשמה הסכמה כוללת סביב השולחן מצד כל הגורמים כי החוק הנ"ל הינו חוק מציל חיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרגיט של מיטו
    אדם מישראל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יעזור לך מירב. העם בחר בטלי גוטליב. היא אמינה ולא סובלת ממיזאנדריה חולנית כשלך. את תעשי הכל על מנת לבזות גברים ועדיף יהודים בשל הפחד שלך ותחושת האיום שלך והרצון לנקמה בהם. הפכת ליקירת התקשורת כשזרקת עם חברתך תומא סלימן את גיל רונן ז"ל מהכנסת כשניסה לומר את האמת על הדמוניזציה שלכן.
    סגור
  • צודק - על כל נרצחת - עשרה נרצחים
    פרגית לא פרגיט 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וביחסי גברים/נשים פרודים/גרושים הגברים רוצחים את נפשם פי כמה כשרבים מהם אינם זוכים לכל הגנה משום ארגון ובטח מהתקשורת ומערכת המשפט. הנחיה 2.5 של בייניש וארבל אף מדלגות על ענישת תלונות שווא ומירב בן ארי רוצה עתה גם לאזוק גברים מתלונות שכאלה.
    סגור