בחירות 2022

סגן השר בהתבטאות חריגה: "לא יהיו עוד שוטרים בעומר"

סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ' (יש עתיד) הגיע לחוג בית בעומר, אבל דווקא התעמת עם התושבים כשהבהיר: "יותר חשוב שיהיו יותר שוטרים ברהט, בכסייפה ובתל שבע"
מערכת ice |  1
יואב סגלוביץ יש עתיד (צילום מתוך פייסבוק)
סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ' (יש עתיד) הגיע לחוג בית בעומר במטרה לשכנע תושבים להצביע למפלגתו, אולם דווקא עורר זעם כאשר הכריז בפניהם כי אין צורך בתגבור המשטרה בישוב.
בחוג הבית השתתפו עשרות תושבים מהישובים עומר, כרמית, להבים ומיתר, הסמוכים לישובי הבדואים בנגב וסובלים מהפשיעה ואף מירי תועה לאזורם. סגלוביץ', ניצב בדימוס ולשעבר ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, סקר את המצב המתוח בנגב, כאשר אחד המשתתפים בחוג הבית קרא לעברו: "אדוני סגן השר, מתי תתחיל להתמקד בעומר?"
סגן השר סגלוביץ' השיב: "לא יהיו פה עוד שוטרים בעומר. יותר חשוב שיהיו יותר שוטרים ברהט, בכסייפה ובתל שבע – שם אנשים מתים. גם אם לא תאהבו את זה, זו האמת. השוטר הבא לא ילך לעומר".
אחד הנוכחים השיב בתגובה: "זה עניין של זמן עד שימות מישהו אצלנו. בשבת מצאתי קליע בבית. אז מה, שימות מישהו תשים אצלי שוטרים?".
 
לפני כשבוע פורסם שהנהלת קיבוץ משמר הנגב שלחה הודעה לתושבים, לפיה כדור של נשק מסוג M16 שנורה במהלך חתונה ברהט פגע ברכב ביישוב וגרם לנזק, ורק במזל לא היו נפגעים. מהמשטרה נמסר כי מדובר בכדור שנורה במהלך חתונה באזור. חשוד בירי נעצר בעקבות תיעוד הירי, שבוצע סמוך לחתונה ברהט, והופץ ברשתות החברתיות. מעצרו הוארך בחמישה ימים. בעל הרכב סיפר כי שמע ירי בשעות הערב, ולמחרת בבוקר גילה את הקליע שחדר לרכבו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למי שצריך תרגום לדברי השר:
    דוד הסעות 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא התכוון שצריך להציב שוטרים ברהט כדי לשמור על חיי התושבים ברהט ולא כדי לשמור על התושבים היהודים ביישובים שליד רהט. המסר לכנופיות ביישובים הערבים הוא - תמשיכו להפעיל אלימות ולפגוע בחיי אדם, אך אל תפגעו בתושבים ערבים - תעשו בלאגן אצל היהאוד, שם הכל מותר
    סגור