משפט

גבר שנחשד במכירת סמים לילדים בבית הספר שוחרר למעצר בית

גבר בן 33 מאזור זכרון יעקב נעצר לאחרונה בחשד שמכר סמים לקטינים בבית הספר בו עד בתור אב בית. לאחר חיפוש בביתו נמצאה תחמושת וסמים, אך היום מעצרו לא הוארך והוא שוחרר למעצר בית
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
אף שטרם ידוע כיצד גילתה על כך, משטרת ישראל ערכה בתקופה האחרונה חקירה סמויה של גבר בן 33 שעבד בתור אב בית בבית ספר בזכרון יעקב. על פי החשד הגבר סחר בסמים ומכר אותם לילדים בבית הספר, ואלו אף ביקשו ממנו להקים עבורם 'זולה' בשטח בית הספר.
לאחר השלימה את מרבית החקירה הוחלט לעצור את החשוד ולקראת סוף השבוע מעצרו הוארך. בחיפוש שנערך בביתו נמצאה תחמושת וסמים. עם זאת, היום בבוקר (ראשון) בקשה שלישית להאריך את מעצרו לא אושרה והוא שוחרר למעצר בביתו. טרם הוחלט אם להגיש נגדו כתב אישור בגין סחר בסמים ושידול קטינים לסמים. עורך דינו של החשוד מסר ל-N12 שהחשוד מכחיש את המיוחס לו. 
כזכור זו לא פרשת הסמים היחידה שפורסמה לאחרונה. לקראת סוף השבוע נחשף כי ארבע צעירות מהארץ נעצרו בחשד להברחת סמים מחוץ לארץ. היום הותרו לפרסום שמותיהן של החשודות בהברחה: עידן אידה צאובר, ארבל מזרחי, אור-אל בן חיים ולי פוני, כולן בשנות ה-20 לחייהן. מעצרן התבצע בנמל התעופה בן גוריון בשעה שחזרו מחופשה מברלין. לאחר מעצרן נלקחו החשודות לחקירה, שם חוקרי יחידה 747 במשטרה הצליחו לשבור את אחת הבנות שחשודות במעשה וזו הפלילה את חברותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה