משפט

"נוכל הטינדר" בדרך לבית משפט? הפרקליטות שוקלת הגשת כתב אישום

ייתכן שהתחקיר של חיים אתגר הצליח לעשות מה שסרט בין-לאומי של נטפליקס לא עשה. על פי דיווחים חדשים, "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, נמצא במשבר כלכלי והפרקליטות המחוזית בתל אביב אף שוקלת להגיש כתב אישום נגדו
מערכת ice |  1
סיימון לבייב
לפני מספר שבועות שודר התחקיר החדש של חיים אתגר, בו לקחה חלק האקסית הישראלית של "נוכל הטינדר" סיימון לבייב, קייט קונלין. כעת, מתברר שלבייב ירד למחתרת, כבר אינו משתף דבר בחייו ובעיקר אינו עונה לכל אלו הדורשים ממנו כסף שהוא חייב להם. 
על פי שמעון איפרגן ממאקו, מקורבים ללבייב טוענים כעת שהנוכל נמצא במצב כלכלי קשה וכי רק בארץ יש לו חובות בהיקף של כ-10 מיליון שקל. מחוץ לארץ קיימים חובות נוספים. לעומת הסרט של נטפליקס, התחקיר המקומי הביא לכך שאף אדם לא רוצה לסייע כלכלית ל'נוכל'. 
על פי מקורב, לבייב לא עונה יותר לטלפונים ושהוא כנראה מחוסל כלכלית. יתרה מכך, הוא לא יכול לצאת מהארץ בעקבות החובות וגם אם היה מצליח לצאת, כנראה היה נעצר בעקבות החובות הבין-לאומיים שכנראה עומדים על כ-5 מיליון שקל. 
כמו כן, מסתמן כי מקושרים עסקית ללבייב פנו לרשויות המס בארץ בעקבות התחקיר. במסגרת העדות שנתנו הם הציגו חוזים עם לבייב ומסמכים על הכנסות שהוא לא דיווח עליהן. מן הצד השני, היו אלו שלא מיהרו לפנות למדינה, אלא דווקא לחוקרים פרטיים על מנת לאתר את ה'נוכל' פיזית  - עד כה ללא הצלחה.
במקביל לכך בפרקליטות מחוז תל אביב שוקלים הגשת כתב אישום נגד לבייב ואביו בגין פשעי הונאה. 
עם זאת, מקורבים נוספים ללבייב טוענים כי על אף שנדמה כי הנוכל הרוס כלכלית, עדות העבר כבר הציגה תמונה בה לבייב קפץ חזרה על רגליו והמשיך להונות. על כן, ייתכן וזה ממש לא הסוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה המשטרה הייתה עד עכשיו (ל"ת)
    מור 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור