ויראלי

"הייתי קבורה במקום": האקסית של נוכל הטינדר עם הגרסה שלה

קייט קולין, בת זוגו של נוכל הטינדר בזמן פרסום הסרט שחשף את מעשיו הקשים, חשפה את הצד שלה בסיפור הקשה: "אני מבינה שעברתי את אותו סרט רע"
מערכת ice |  2
סיימון לבייב
קייט קונלין הייתה בת זוגתו של שמעון חיות, הלוא הוא נוכל הטינדר סיימון לבייב, בזמן שהסרט שחשף את מעשי הנוכלות והמרמה שלו עלה לנטפליקס. קונלין ולבייב ניהלו זוגיות במשך שנה וחצי, וגם לאחר שידורי הסרט, פורסם כי היא שמרה לו אמונים והחליטה להישאר איתו. אמש (ראשון) במהלך ראיון שהעניקה לחיים אתגר העניקה קונלין את הגירסה שלה למה שהתרחש ביניהם.
קונלין סיפרה כיצד השניים צפו יחד בסרט "נוכל הטינדר" מייד לאחר שיצא לאור.  "הייתה דממה בחדר, מתח. כל היחס שלו היה לתוך הסרט, למה הן בדיוק אומרות. הוא אמר: 'זאת שקרנית, את זה זייפו'".
"אני מבינה שעברתי את אותו סרט רע. הסיפורים עם כרטיסי האשראי, ההודעות הקוליות שלו, הכרת התודה המטורפת. ישבתי קפואה, באותו הרגע ששמעתי אותן מדברות הרגשתי שהן מדברות אמת, שהסיפור הזה אמיתי. הייתי קבורה במקום, הבנתי שאני אחת מהן".
קולין תיארה לאתגר כיצד הבינה שהיא עברה את אותו התרחיש שעבר על כל אותן נפגעות לבייב. גם אצלה, כמו אצל האחרות, השיטה הייתה זהה: התחלת קשר רומנטי, מתנות, מלונות יוקרה, בימוי משבר כלכלי, הלוואה. רק שאצלה, בניגוד לשאר, שלב ההעלמות התעכב בגלל פרסום הסרט. לדבריה, הדיל שסיימון הציע לה פשוט - להתראיין לצידו בכל מקום, לצאת נגד ססיליה גיבורת הסרט ובתמורה הוא יחזיר לה את הכסף.
כעת היא יוצאת למאבק נגדו ונראה שהוא לא הולך להיות פשוט. לדבריה היא מפחדת שלבייב יפגע בה בשל החובות הרביים שלה. אך גם כעת היא אומרת בכאב: "זה לא הכסף, זאת השנה השלמה של בית ספר למשחק מהאלפיון. ישבתי ימים וחשבתי מי זה בעצם סיימון לבייב, מי זה הבן אדם שהייתי איתו שנה וחצי. אני לא מכירה אותו בכלל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את לא תמימה
    רועי 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צר לי, אבל את לא תמימה כפי שאת מציגה את עצמך במדיה. בחרת להיכנס למיטה חולה וכעת את בוחרת שלא לקחת אחריות על המעשים שלך. שיהיה לך בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    גברי בת הזוג של נוכל הטינדר
    ולדמיראיליץ לנין 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאבוני למשמע דבריה אני פשוט מצוחק ומייבב בצחוק.הגברת שהייתה שותפתו "מפלילה" את אהוב ליבה?חוששני כי זוהי פארסה מתוקשרת שמעבר לכל ספק סביר היא אף מפלילה עצמה כשותפה מלאה למערכת ההונאה! אין כל מצב בו רשויות החוק לא יתבעו אותה .הגברת בדבריה פשוט מפלילה עצמה וקושרת עצמה למעשה כשותפה בכירה!!! הגברת זקוקה לאישפוז קל ביחד עם אהובה בכלא לתקופה של 10 שנים לפחות !!
    סגור