משפט

"נוכל הטינדר" מכה שוב: "אמר שהסרט שקרי - ועקץ בכחצי מיליון"

צעירה בשנות ה-20 לחייה הגישה תלונה במשטרה נגד "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, בטענה כי "שיכנע אותה שהסדרה בנטפליס עשתה לו עוול - ועקץ אותה בכחצי מיליון שקלים אחרי שהבטיח למכור לה קבריולט במחיר נמוך מהשוק, אך הביא לה רכב חלופי שכתוב על שם של מישהו אחר ו"ניסה לגנוב" לב את הרכב מהבית. פרטי החקירה בפנים
מערכת ice |  10
סיימון לבייב
צעירה בשנות ה-20 לחייה הגישה היום (שני) תלונה במשטרה נגד "נוכל הטינדר", סיימון לבייב (שמו המקורי הינו שמעון חיות), שלטענתה עקץ אותה בכחצי מיליון שקלים. כך פורסם ב-ynet.
הסיפור החל לפני מספר חודשים, אז אותה צעירה הכירה את לבייב וביניהם נוצרו קשרי ידידות. אותה צעירה טוענת כי היא צפתה בסדרה "נוכל הטינדר" בנטפליקס, אך לבייב הראה לה מסמכים שונים ש"שיכנעו אותה כי הסדרה בנטפליקס עשתה לו עוול וכי הוא כלל אינו נוכל".
מהתלונה במשטרה עולה כי כי הצעירה סיפרה ללבייב שהיא מעוניינת לרכוש לעצמה רכב מסוג Z4 BMW קבריולט. לבייב אמר לה כי בקרוב אמורה להגיע לארץ סדרה חדשה של רכבים מסוג זה, שאותה יוכל למכור לה במחיר נמוך יותר ממחיר השוק. עוד טענה כי לבייב אמר לה להתחיל לגייס כספים עבור הרכב. בנוסף, אמר לה לבייב כי היא צריכה להתחיל לבצע עסקאות גדולות יותר בכרטיס האשראי על מנת שתוכל לקבל הלוואה.
בנוסף היא טענה כי לבייב אף הנחה אותה כיצד להוציא כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, ואחר כך גם לקבל הלוואות באמצעותן. לדבריה, כרטיסי האשראי שהנפיקה היו בידיו של לבייב, והוא עשה בהם שימוש ללא ידיעתה. בהודעת ווטסאפ ששלח לבייב לצעירה לטענתה, כתב לבייב: "תשלחי את ה-94 (אלף שקלים) בהעברת זהב ותעשי שוב פעם קניית רכב. תעשי את זה בשעה הקרובה שזה יזוז מהר". 
לפי גרסתה, לבייב ניסה להתל בה ולהראות לה שהוא רציני, ומסר לה רכב קבריולט אחר עד להגעת הרכב שהבטיח לה. עם זאת, הצעירה טענה כי הרכב היה מעוקל וממושכן ובכלל היה רשום על שם אדם אחר. לפי התלונה, הצעירה שילמה ללבייב תמורת הרכב הזמני כ-400,000 שקלים. 
לאחר מכן טענה כי לבייב עקב אחריה וניסה לגנוב את הרכב. לאחר שלא הצליח בכך, הוא דרש ממנה להחזיר אותו והטיח בה כי היא למעשה גנבה ממנו את הרכב. הצעירה התגוננה והטיחה בפניו כי יש בידיה אסמכתאות על העברות שעשתה לו לשם קבלת הרכב. לבייב המשיך לטעון כי הצעירה גנבה ממנו את הרכב ולא שילמה לו, ואף איים על הצעירה כי יגיש נגדה תלונה במשטרה.
עו"ד מירי פרידמן, שמייצגת את המתלוננת נגד לבייב, מסרה: "מדובר בנוכל ערמומי ומסוכן, שמוצא לו טרף קל, בנות צעירות (שמתמודדות בדרך כלל עם מציאות מורכבת), הוא טווה סביבן רשת באמצעות מניפולציות מתוחכמות ביותר ולא עוצר עד שמבצע את זממו. היכולת המצמררת שלו, להרוס חייהן של בנות צעירות ולדרדר אותן לחובות עתק, תוך שהוא צוחק על כולם והופך ל'גיבור תקשורת' מעידה על היותו ארכי-רמאי, חסר גבולות".
עוד מסרה כי "מאותו רגע שמרשתי הבינה שנפלה קורבן, ודרשה את כספה, הפך לתוקפני, החל לאיים עליה, ולהטיח בה אשמות. הצעירה המופחדת, היא קורבן למעשה תרמית של טורף ערמומי, מתוחכם וחסר גבולות". סיימון לבייב מסר: "הגשתי תלונה למשטרה שגנבו לי את הרכב. מעולם לא קניתי לה רכב, אני לא סוחר מכוניות. נתתי לה ייעוץ רגיל ועשו לי כיפה אדומה. הכול שקר גדול".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    טיפוס מאוס
    שמעון חיות 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא כבר מכל החורים. כלא דחוף שיהיה קצת שקט מהאהבל הזה. הוא שם את המדינה ללעג וקלס.
    סגור
  • 8.
    לומדים מטעויות סהכ בחור זהב (ל"ת)
    למוד 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מתערב שזו טעות חייו הוא ישב על זה בכלא והרבה זמן
    שלומי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא משנה כמה רתה עוקץ בעולם כשאתה מגיע לישראל פה ינקנקו אותו רק כי הוא עלאק סלב הוא עוד לא יודע לאיזה ביצה הוא הכניס את עצמו וטוב שכך הוא ישב עכשיו 10 שנים וישלם על טעויות אחורה שעשה
    סגור
  • 6.
    מוכל הטינדר
    יפה 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד מתי הוא ימשיך במעשיו? מדוע לא עוצרים אותו? מקומו בכלא. נוכל ללא מעצורים
    סגור
  • כי במדינה הזו אוהבים נוכלים
    אלוף 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צר לי אבל כל מי שעושה איתו עסקים במודע אחרי התחקיר בנטפליקס הוא קורבן של עצמו.
    סגור
  • 5.
    מציאות חיים מורכבת? קונה רכב יוקרה
    סתם 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אמין כמו סיפורי סיימון לבייב / יהיר לפיד
    סגור
  • 4.
    ותיקים
    דוד 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה האבות של הנעקצות איפה הגברים מדינה של חננות תפרסמו את מקום מגוריו
    סגור
  • 3.
    כדי שתהיה עוד עונה
    אזרח 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של ''גאונות'' שעבדו עליהם
    סגור
  • 2.
    אין דין ואין דיין
    דנידין 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרי המשטרה הרשעית שלנו לא מטפלת או טיפלה בו ולא עושה לו כלום והוא ממשיך לגזול ולעקוץ ולעשוק ולפגוע .. כדאי שכמה יתארגנו וישלחו כמה בריונים לטפל בו רצוי 5 או 6 כדי לנטרל גם את שומרי הראש שלו .. האיש הזה מבין רק במכות אין רחמים עליו
    סגור
  • 1.
    נתנה לו חצי מליון שיקנה לה רכב? איזו מין צעירה זאת? (ל"ת)
    אלמוג 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור