משפט

ילדה בת 5 נעדרת כבר 3 שנים - אביה נאשם ברציחתה

הרמוני מונטגומרי בת ה-5 נעדרת מביתה בניו המפשייר מאז שנת 2019, ורק כעבור שנתיים החלו החיפושים אחריה. אביה נעצר בחשד לרציחתה והעלמת הגופה. משפטו מתחיל היום
מערכת ice | 
הילדה הרמוני מונטגומרי (צילום משטרת מנצסטר)
אביה של ילדה שנעדרת מאז שנת 2019 בניו המפשייר, ארה"ב, נאשם ברציחתה למרות שהגופה מעולם לא נמצאה. הילדה, הרמוני מונטגומרי, היתה בת 5 בלבד כשנראתה לאחרונה, אך רק כעבור כשנתיים החלה המשטרה המקומית בחיפושים אחריה.
האב, אדם מונטגומרי, בן 32, נאשם ע"י משטרת ניו המפשייר ברצח מדרגה שנייה, התעללות בגופה, זיוף ראיות והטרדת עדים בקשר למותה של בתו. לפי החשד הוא הכה את בתו למוות בדצמבר 2019, ולאחר מכן הסתיר את גופתה עד שהעלים אותה במקום לא ידוע.
הרמוני היתה ילדה בלונדינית יפהפיה עם עיניים כחולות, בגובה של מטר ועשרים ס"מ ובמשקל 22 ק"ג. היא סבלה מעיוורון בעינה הימנית. הפעם האחרונה שנראתה בחיים הייתה באוקטובר 2019, כאשר רשויות הרווחה ביקרו בביתה.
הרמוני גדלה עם אביה אדם ואמה החורגת קיילה, לאחר שאמה הביולוגית, קריסטל סורי, איבדה את המשמורת עליה כאשר היתה תינוקת משום שהייתה מכורה לסמים. לטענת האם גם האב השתמש בסמים. הפעם הראשונה שבה התברר כי היא נעדרת הייתה כשאמה הביולוגית התקשרה למשטרה בנובמבר 2021 והודיעה שהיא אינה יודעת היכן היא.
המשטרה חקרה בני משפחה של הרמוני, ודודו של האב אדם, העיד במשטרה כי באחד מביקוריו בבית אחיו בקיץ 2019 הבחין ב"פנס" בעין של הילדה, כאילו השתתפה בקרב אגרוף, והוא חושד באביה שפגע בה.
משטרת ניו המפשייר מסרה שאביה של הילדה הפסיק לשתף פעולה עם החוקרים ומאשימה אותו ברצח בשנת 2019. לאחר שנעצר פעם אחת ושוחרר, חקירה נוספת הובילה למעצרו לאחרונה באשמת רצח ועבירות נוספות, ומשפטו מתחיל היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה