משפט

מזעזע: הקוסם המוכר מואשם בהחזקת פורנו ילדים

קוסם מניו אינגלנד שעשה הופעות במשך יותר מ-20 שנה לילדים בגילאי בית ספר הואשם פדרלי בהחזקת פורנו לילדים לאחר טיול חשוד בקמבודיה.
מערכת ice | 
XXX (צילום pexels edit ice)
סקוט ג'יימסון, קוסם לילדים במשך למעלה מ-20 שנה, בן 45, נעצר ביום שישי האחרון לאחר שנמצא כי החזיק בפורנוגרפיית ילדים בעזרת ארגון קמבודי שהפנה את הרשויות הפדרליות להתנהגות סוטה אפשרית, לפי משרד התובע של ארה"ב במחוז מסצ'וסטס.
מעלליו של הקוסם של מסצ'וסטס דווחו לממשל על ידי Action Pour Les Enfants - ארגון לא ממשלתי קמבודי שנלחם לעצירת התעללות מינית בילדים וניצול - לאחר נסיעתו לשם מוקדם יותר השנה, כאשר לכאורה הוא נראה מקיים אינטראקציה לא נכונה עם נער צעיר בפארק, אמרו התובעים.

כשהרשויות גילו שג'יימסון שוב נסע לקמבודיה בסוף אוגוסט, הם המתינו בנמל התעופה לוגאן כשחזר ביום רביעי וערך חיפוש בחפציו. סוכנים פדרליים מצאו סרטון שנראה כאילו צולם במהלך נסיעתו האחרונה, ובו נראה איבר מינו של נער בן 5 ל-7 שנראה כאסייתי, אמרו התובעים. במכשיר אחר היו יותר מ-100 תמונות של פורנו ילדים, כולל ילד בין 8 ל-10 עירום מתחת למותניים, לפי משרד התובע האמריקאי.
ג'יימסון אמר לרשויות שהוא עבד כקוסם במשך יותר משני עשורים והופיע בעקביות בספריות ובאירועים פרטיים ומשפחתיים ברחבי ניו אינגלנד, אמרו הפד. הקהל שלו היה בעיקר ילדים בין הגן לכיתה ח', אמרו התובעים. אם יימצא אשם, ג'יימסון עלול לעמוד בפני 20 שנות מאסר ולאורך חיים של שחרור בפיקוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה