משפט

כתב ynet וידיעות אחרונות טוען שהותקף על ידי שוטר

כתב ynet וידיעות אחרונות, חסן שעלאן, טוען שהותקף בג'סר א-זרקא על ידי שוטר מג"ב. בעקבות התקיפה הכתב הגיע לבית החולים לבדיקות והיום יגיש כנגדו תלונה במחלקה לחקירות שוטרים
מערכת ice |  1
כתב ynet, חסן שעלאן
Ynet מפרסם כי כתב החברה הערבית של האתר, חסן שעלאן, טוען הותקף על ידי שוטר מג"ב בג'סר א-זרקא השבוע. היום (חמישי) הוא יגיש כנגדו תלונה במחלקה לחקירות שוטרים בטענה כי תקף וקילל אותו ואף חטף ממנו את הטלפון הנייד ומחק ממנו חומרים הכוללים את תיעוד התקיפה.  
שעלאן הגיע לג'סר א-זרקא על מנת לראיין את משפחתו של וואליד שהאב, הנער בן ה-14 שנרצח כאשר יצא לקנות פיצה. "סיימתי לראיין את בני המשפחה וראיתי בכפר תנועה חריגה של כוחות משטרה", סיפר שעלאן כיצד נקלע לאירוע. "עצרתי וירדתי לצלם את נוכחות השוטרים בשטח, כשבשלב הזה ניגש אלי שוטר והתחיל לצעוק 'תתרחק מכאן ואל תצלם'". גם הסבריו כי הינו כתב ומדובר בשטח ציבורי לא עזרו.

תגובתו של השוטר הייתה אלימה ואף ענה לו כי "לא מעניין אותי אם אתה כתב. תעוף מכאן לפני שאני אדרוך עלייך", תיאר שעלאן את האירוע וציין כי השוטר הכה אותו באגרופים. שעלאן ניסה להציג את תעודת העיתונאי בתקווה שהאירוע יסתיים, אך השוטר המשיך לתקוף ולקלל את הכתב.
ניידו של הכתב נפל במהלך התקיפה ונלקח על ידי השוטר. הוא מחק מתוכו סרטונים המעידים כי תקף את שעלאן ורק לאחר דין ודברים שחרר אותו. כאשר שעלאן ביקש לקבל את הפרטים של השוטר התוקף הוא נתקל בסירוב. בעקבות התקיפה הוא נסע לאחר האירוע לבית החולים הלל יפה לבדיקות.
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרים הוזעקו למקום עקב חשד להתרחשות אירוע פלילי. העיתונאי שהגיע במקרה למקום האירוע הפריע לפעילות השוטרים למרות שהתבקש מספר פעמים להתרחק מהניידות שאליהן הוכנס מעוכב, בחשד למעורבות באירוע. לאחר שזוהה באמצעות תעודת זהות שוחרר לדרכו והכוחות עזבו עם סיום הטיפול באירוע. ככל שעולות טענות כלפי התנהלותו של השוטר, ראוי שאלה ייבדקו על ידי הגורמים הרלוונטיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חסן כתב מעולה, חרוץ ואמין
    אופיר אלוני 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי שהמפכ"ל קובי שבתאי ידיח לאלתר את השוטר החשוד, חוצפה ועזות מצח להתנפל על כתב חרוץ ומעולה, שמגיע לכל זירה מדממת במגזר, תמיד ראשון, לפני כל מתחריו, שמשאיר אבק דרכים לכל מתחריו, טוב תעשה המשטרה אם תטפל בכל החומרה בשוטר שהתנפל ללא כל סיבה על חסן.
    סגור