משפט

הרצח המזעזע פוענח: כך הגיעה גופת ילדה למזוודה

ימים ספורים לאחר שנעדרה מביתה ואותרה לבסוף סמוך אליו כשהיא ללא רוח חיים, תחובה בתוך מזוודה - מה הוביל לרצח האכזרי של תלמידת בית הספר בפריז?
מערכת ice | 
מזוודה (צילום pixabay)
רצח מזעזע פוענח בבירת צרפת, כאשר נמצאה מזוודה המכילה את גופתה של ילדה בגיל בית ספר, ביום שישי האחרון. הילדה, ששמה לולה, בילתה את אותו הבוקר כרגיל בבית הספר, אך איחרה לחזור הביתה עם תום יום הלימודים, מה שהחל לעורר את חשדו של אביה. מאוחר יותר בערב דווח על הימצאותה של מזוודה מפלסטיק שקוף למרגלות בניין הדירות - בלוק מגורים ברובע ה-19 בו מועסק אביה של לולה כקונסיירז'.
גופתה של לולה נמצאה מעוכה בתוך המיכל, מוסתרת על ידי כיסוי של חומר. ידיה ורגליה היו קשורות ודווח שיש לה פצע בצוואר, אם כי הנתיחה שלאחר המוות בסוף השבוע מצאה שהיא מתה מחנק. שני פתקי Post-it היו גם על רגליה, באחד היה כתוב "0" והשני "1".
מוקדם בשבת עצרה המשטרה את החשודה המרכזית בהריגה - אישה בת 24 ילידת אלג'יר המכונה בעיתונות דהביה ב'. האישה הייתה מזוהה בסרטון אבטחה שצולם בבניין הדירות, בו היא נראתה נכנסת לדלת הראשית ביום שישי אחר הצהריים בחברת לולה.
מאוחר יותר היא נראתה יוצאת מהבניין כשהיא מושכת מזוודה ואז פועלת בצורה לא קוהרנטית ברחוב. עדת ראייה אחת אמרה שביקשה עזרה בתמורה לכסף מ"פרשת סחר באיברים".
עם זאת, במשטרה אמרו שהם לא מאמינים שמדובר בהסבר רציני. התיאוריה הסבירה ביותר שלהם היא שדהביה ב', שאין לה מגורים קבועים, אינה יציבה פסיכולוגית ושהמעשה שלה היה "מיותר".
עוד במעצר גבר כבן 43 שעל פי החשד העביר את דהביה ב' ואת המכולה במכוניתו. המשטרה סבורה כי לאחר שנסעה על ידו ברחבי פרברי פריז, שבה דהביה ב' לבניין המגורים.
שם מדווחים שדהביה ב' ואחותה ניהלו ריב רועש, לפני שדהביה ב' יצאה שוב - הפעם ללא המכולה. היא בילתה את הלילה בדירה בפרבר של בואה-קולומב, שם נאספה למחרת.
המשטרה פתחה בחקירה בגין רצח של אדם מתחת לגיל 15 בליווי מעשי עינויים וברבריות. דהביה ב' צפויה להיות מופקד בחקירה שיפוטית ולהישאר במעצר.
בריג'יט מקרון, אשת הנשיא, אמרה כי מדובר ב"טרגדיה מתועבת ובלתי נסבלת לחלוטין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה