משפט

טבח מצמרר בארה"ב: נער רצח את אחיו ויצא למסע ירי

נער בן 15 שנטען כי הרג חמישה בני אדם ופצע שניים בהשתוללות ירי בראלי, צפון קרוליינה יואשם כאדם מבוגר, אמרו הרשויות

מערכת ice | 
אקדח (צילום vecteezy)
הרשויות לא הגיבו מיד לאילו אישומים הנער יכול לעמוד בפניהם, אבל התובע המחוזי של מחוז ווייק, לורין פרימן, אמר שיוגשו כתבי אישום למבוגרים.
"במצב זה, אין עוררין על אובדן חיי אדם, לדעתי, התיק הזה יועבר ויישפט בבית המשפט העליון", אמר פרימן במסיבת עיתונאים ביום שישי. "אנחנו רוצים צדק עבור המשפחות האלה".
 
מפקדת משטרת ראלי, אסטלה פטרסון, אמרה כי הנער נתפס שעות לאחר שהקורבנות נורו ביום חמישי בערב. החשוד אושפז במצב קשה. הרשויות לא מסרו מיד כיצד הוא נפצע. פטרסון אמר שהמשטרה לא קבעה מניע.
הקורבנות באו מרקעים שונים ובגילאי 16 ועד שנות ה-50 המאוחרות לחייהם, אמר פטרסון. בני משפחה וחברים אמרו שחלקם נורו בזמן פעילויות יומיומיות - שוטר שלא בתפקיד נהרג בדרכו לעבודה, אישה אחת שמתה הייתה במרפסת שלה ושוחחה עם שכן, אישה אחרת שמתה יצאה לטייל עם הכלב שלה, אחר יצא להתאמן.
אחד ההרוגים, ג'יימס תומפסון, בן ה-16, זוהה כאחיו הגדול של החשוד בירי. מושל צפון קרוליינה, רוי קופר, כינה את הירי "מעשה מרגיז וטרגי של אלימות ".
הירי פרץ בסביבות השעה 17:00 באזור מגורים צפונית-מזרחית למרכז העיר ראלי, אמרה ראש העיר, מרי אן בולדווין. מהמשטרה נמסר כי הנער נמלט למסלול הליכה והמשיך לירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה