ויראלי

אברי גלעד מזהיר: "בימים הקרובים צפוי טבח ענק"

גלעד כתב בטורו השבועי: "מאז המלחמה, והם מסתובבים בדרום בלהקות ענק ומייצרים סיכון בריאותי חמור. מה עושים? משרד החקלאות מציע בימים אלה 150 שקל על כל כלב שיחוסל באמצעות חיצי רעל, או יורדם לאחר שישהה כמה ימים בהסגר, וראו זה פלא, איש לא ירצה לאמץ אותו"
מערכת ice |  145
אברי גלעד דומע בשידור (צילום מתוך התוכנית "אברי ושרקי", קשת 12)
אברי גלעד מספר בטורו השבועי ב'ישראל היום' על הבעיה שנוצרה באזור הדרום, בסמוך לגבול עם עזה, כאשר אלפי כלבים שחיו ברצועת עזה נכנסו פנימה לתוך לישראל כדי לתור אחר מזון ומחסה, אך הם מהווים מפגע תברואתי ויש לו המלצה מה כדאי לעשות.
גלעד כתב: "מאז המלחמה, והם מסתובבים בדרום בלהקות ענק ומייצרים סיכון בריאותי חמור. מה עושים? משרד החקלאות מציע בימים אלה 150 שקל על כל כלב שיחוסל באמצעות חיצי רעל, או יורדם לאחר שישהה כמה ימים בהסגר, וראו זה פלא, איש לא ירצה לאמץ אותו. כלומר, בימים הקרובים צפוי טבח ענק של הכלבים מעזה, וגם בצפון בעיה דומה ופתרון דומה"

עוד רשם: "לא יכול להיות שרק כל הצ'יוואוות האלה והטוי פודלים מקבלים יחס מפנק, ואחיהם חסרי המזל מומתים בסיטונות. זאת צביעות ואטימות. את שמונת מיליון השקלים שיועדו למבצע החיסול הרחב יש להפנות לעמותות החומלות שיעשו מה שהן יודעות לעשות. לסרס זכרים, לעקר נקבות, לחסן לכלבת ולהשיב לשטח. שם הטבע יעשה את שלו והכמות תקטן בתוך כמה שנים לכמות נסבלת, שחייבים להאכיל בתחנות האכלה מסודרות כדי שלא נחווה פשיטות טרף על לולים ודירים וחצרות. זה עבד ועובד במדינות עולם שלישי, אז אצלנו, מדינת עולם ראשון מהביוקר, לא ננסה לפחות? לא יכול להיות שהכלבים נובחים, ושיירת הקטל עוברת".
כזכור, רק השבוע התבטא גלעד בנוגע לזירה בצפון. מי שנשמע הערב פחות נלהב מהאפשרות של הסדרה עם השכנה מצפון הוא איש הטלוויזיה אברי גלעד, שביטא את תחושותיו לגבי ההסכם המתגבש בתוכניתו "אברי ושרקי": "אני מבין שעמוס הוכשטיין בדרכו לארץ. וזה מבחינתי אומר: עוד כניעה בפתח. האיש שהביא לנו את הסכם הגז המבריק מביא לנו עכשיו גם נסיגה על הקו הבינלאומי, וצבא לבנון, שרובו שיעי, שאמור לפרק את חיזבאללה. זו בדיחה", טען גלעד בהתייחסות למי שתיווך גם בהסכם שאילץ את ישראל לוותר על שטחי ים.
משרד החקלאות מסר בתגובה: "תופעת הכלבים המתפראים באזורים הסמוכים לגדר הגבול, ובפרט באזור חבל תקומה, גברה מאוד מאז ה-7 באוקטובר, אולם גם בגבול הצפון מתקיימת חדירת כלבים מתפראים וחולים לישובים הסמוכים, שרבים מהם פונו. מדובר באלפי כלבים שמשוטטים בשטח  ציבורי, מתלהקים לקבוצות גדולות כעדת זאבים ומהווים סכנה ברורה ומידית לבריאות הציבור ולבריאות בעלי חיים אחרים, גורמים נזק לסביבה, לרכוש וחשופים בעצמם לפגעי הסביבה, למחלות, לרעב ולצמא. אין הערכה מספרית מהימנה של מספר הכלבים המתפראים שנכנסו לישראל מאז תחילת המלחמה, בעיקר בשל הקושי בניטור איכותי בזמן מלחמה ובתוך שטחי אש. ההערכות נעות בין מספר מאות למספר אלפי כלבים, אולם בשל הגבולות הפרוצים עם עזה ולבנון, תנועת הכלבים אינה מוגבלת וההערכות הן שחלקם נעים חליפות פנימה והחוצה משטח המדינה, וחלקם נטמעו עם אוכלוסיות כלבים משוטטים שהתקיימו כבר במרחב בישראל.
"מתצפיות שנעשו בשטח, מעדויות תושבים וממקרים מצערים של תקיפה וטריפה עולה שמדובר בכלבים מתפראים, דהיינו כלבים משוטטים שלא עברו סוציאליזציה עם בני אדם בשלבים קריטיים בחייהם, אינם מורגלים בחברתם ומנהלים אורח חיים סמי-פראי, במסגרתו הם ניזונים מציד או משאריות מזון ואשפה. כלבים אלו עלולים לטרוף חיות בר, חיות בית וחיות משק וכן בני אדם. בנוסף, לנוכח היעדר פיקוח וטרינרי על כלבים אלו, נוצר מצב של מפגשים קרובים בין בעלי חיים מסוגים שונים ובכך גובר החשש גם להדבקה והפצה של מחלות המהוות סכנה ממשית לבריאות הציבור ובריאות בעלי החיים. בין המחלות ניתן לציין את מחלת הכלבת, ברוצלוזיס בכלבים, עכברת (לפטוספירה), תולעי מעיים ורקמות (כמו האכינוקוקוס) ועוד. 
"כדי להבטיח את בריאות הציבור לצד בריאות בעלי החיים ורווחתם, משרד החקלאות מסייע לרשויות המקומיות בטיפול בכלבים הנלכדים בשטחן. זאת, לאחר שהמשרד חקר ולמד את הנושא במדינות אחרות בעולם, נועץ עם מומחים בתחום ועם הארגון העולמי לבריאות בעלי חיים (WOAH) האמון על נושא בריאות ורווחת כלבים משוטטים. המשרד מקצה תמיכות ייעודיות במיליוני שקלים לרשויות בקווי הגבול, לטיפול בכלבים בהיבטים נרחבים, ביניהם: לכידת הכלבים, שיקומם (בריאותי והתנהגותי), עיקורם/סירוסם ומסירתם לאימוץ, במידת האפשר. במקביל, בתמיכה השנה המשרד משתדל לתת לרשויות מענה הוליסטי ורחב לטיפול בתופעה, שכולל לא רק את הטיפול בכלבים אלא גם פינוי מקורות אשפה ושיפור הסניטציה ברשויות, ניטור ומעקב אחר כלבים במרחב, דיגום למחלות וכן פעילות הסברה בנושא בעלות אחראית ותברואה ציבורית. כלבים מתפראים שאינם מתאימים לאימוץ מפאת התנהגותם התוקפנית או מצבם הבריאותי או שלא ניתן ללוכדם, יורדמו תוך מזעור סבל עבורם ועבור סביבתם.
"משרד החקלאות וביטחון המזון ימשיך ויסייע לרשויות המקומיות בכל היבט שיוכל על מנת לשמור על בריאות הציבור ובריאות בעלי החיים".
תגובות לכתבה(145):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 102.
    אירהים אתה הולך ומשתגע (ל"ת)
    האנורקסי 11/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 101.
    נגע כלבים מהשכנים דרום/צפון
    רבקה 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא צודק. הן אנושיות. והן סכנה. דרוש פיתרון מידי/ואנושי
    סגור
  • 100.
    כלבי עזה
    הכלבים של אברי 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רוב הכלבים מעורבים וחולים.להזריק להם ולהתפטר מהם.
    סגור
  • 99.
    צודק לגמרי בעניין הכלבים!!! (ל"ת)
    אתי 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 98.
    מממ
    מיי 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתם מטומטמים?! מייצרים כותרות על ה7 באוקטובר?! אתר חדשות פח
    סגור
  • טען עוד
  • 97.
    מסכימה מאד בנושא כלבים. לא בטוחה שמדובר בהסכם כניעה. (ל"ת)
    הירושלמית 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 96.
    קח את הכלבים אליך
    יאיר 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יא זקנה
    סגור
  • 95.
    לא לרחם על מחלות ואויבים (ל"ת)
    חני 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 94.
    מחריד
    ענת 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזו אכזריות!! שמישהו יעצור את זה
    סגור
  • 93.
    הכותברת מלחיצה
    פלוני 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למי אכפת הכלבים
    סגור
  • 92.
    להציל אותם
    שירי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מסכנים הלוואי שימצא פתרון בשבילם .
    סגור
  • 91.
    אברי , הזקנה מתחילה לזנב בך
    אמציה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מכתבה לכתבה מתגלים סימני הזקנה באברי. עצור כאן, חסוך מאתנו, הישאר חד וחלק, כפי שהיית, תן לזיכרון לזכור אותך צעיר. Don't
    סגור
  • 90.
    יש גם כלבים בכנסת ובממשלה
    משיח 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ואני מעליב את הכלבים
    סגור
  • 89.
    מעל 50 אלף
    לב רחמן 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לצערי לפי התקציב והמחיר מדובר על מעל 50 אלף כלבים טני מבין את הבעיה וגם את הפתרון
    סגור
  • 88.
    מוזמן
    אבי ל ת'א 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לאמץ להקת כלבים !!!
    סגור
  • 87.
    אברי, אדם טוב לב.. (ל"ת)
    בטי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 86.
    כלבים
    כתב 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אברי כלום שחרר אותנו
    סגור
  • כלבים
    מנש 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היית משחרר אותך אם היית בקומה חמישית
    סגור
  • 85.
    אברי למה אתה לא מאמץ 2. בחינם (ל"ת)
    רותם 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 84.
    למה התל אביבים לא מאמצים כלבים ? (ל"ת)
    אורן 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • תא מאמצים הרבה מאוד כנענים
    תל אביבית 11/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה הנתונים שלך
    סגור
  • כי הם מעדיפים לקנות הפלצנים (ל"ת)
    חן 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • תקנאי בלב
    אבי 11/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תל אביבים ובכלל אנשים מהמרכז ידועים כאלו שמאמצים ושיש להם בכלל חמלה אנושית מה שאפשר להגיד על אזורים אחרים בארץ, כמו שאפשר להגיד על הרבה אזורים אחרים בארץ של אנשים עם רגשי נחיתות כמוך. בקיצורתקנאי בלב.
    סגור
  • 83.
    פיפהפו
    לך תבין 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכל הצימחוניים תתביישו בגללכם לשפן אין גזר! אותו משקל לשטויות שלך
    סגור
  • 82.
    אברי פלברי
    און הגמדון 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפני שדואגים לכלבים שידאגו קודם לאנשים
    סגור
  • 81.
    אברי
    אוריון הגמדון 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אברי גלעד טפש לעד
    סגור
  • 80.
    לשלוח אותם לבתים ממולכדים בלבנון
    יואש 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חסרים כלבי עוקץ
    סגור
  • 79.
    כלבים
    שמעון 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לאברי גלעד המסטיקן שיש לו מושג בעולמות וגלגולים! הכלב בא בגלגול על בעיקר, ניאוף עם אשת איש, וכדאי לחסל אותם כמה שיותר מהר ואת כל הכמויות העצומות שמסתובבים לנו בכל מקום, וזה יהיה התיקון שלהם! מיתתם כפרתם!!! אל תהיה צדיק יותר ממי שנתן להם עונש על מעשיהם בעבר, ואל תהיה רחמן על אכזרים שנאפו עם נשים נשואות, והרסו להם את החיים! אם הכלב הגיע לעולם, זה לא לחינם אלא לתיקון!! חסל אותו ותגרום לו תיקון מהיר וטוב, רק תראה את כמות הכלבים, תראה את כמות הנואפים המסתתרים!!!
    סגור
  • 78.
    כלבים
    איציק 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אני לא בטוח שאברי כואב על מות חיילינו כמו שכואב לו על מות כלבים שעלולים להפיץ מחלות ויפגע בכולנו,תפסיקו לרחם על כלבים במקום לדאוג לבני אדם
    סגור
  • איך זה בא על חשבון זה. לדידי,
    עודד 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם להרדים בחיצי רעל אז לדלל בני אדם מהסוג שלך
    סגור
  • 77.
    קשקשן בגרוש
    אברי קווסטלר 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אוכל חינם מלקק פינכה .
    סגור
  • 76.
    חיסול חיסון
    חיים 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחח....ככה גם אנחנו הציווה והפודל צפוני בונבונים
    סגור
  • 75.
    רשעים מנהלים את חיינו (ל"ת)
    עודד יערי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    כלבים
    צחי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חבל אברי.פעם היחזקתי מימך.
    סגור
  • 73.
    הרשם
    גקי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    להעביר אותם לרשות הפלסטינית הכלבים מבינים ערבית שיתמודדו
    סגור
  • 72.
    עם הכלבים אני מסכים עם אברי, אבל לפסול
    יובל 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אוטומטית הסדרה עם לבנון ? ואגב, הסכם הגז היה צעד נכון וחכם !
    סגור
  • הפוך גוטה
    יענקלה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתה מדבר שטויות... הסכם גז עלוב ומטופש ! בנוסף, חייבים להמית את הכלבים משני עברי הגבול, גם בעזה וגם בלבנון ! ודי לחכימא
    סגור
  • 71.
    חולה בראש
    רונן 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    האיש הזה לא בריא בראשו. מלבד התנהגותו המוזרה, אימרות השפר שלו, הזחיחות וההתנשאות, הרי שהוא גם מלבה יצרים ותורם את חלקו להמשך השיסוי והפלגנות.
    סגור
  • אכן!
    יהודי-ישראלי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר הרבה שנים. והוא מסרב לקבל טיפול...
    סגור
  • 70.
    פתרון
    מירה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי בעניין הכלבים תפנה להג....
    סגור
  • 69.
    תגור בדרום ואז תדבר אברי יקר.. (ל"ת)
    ך 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 68.
    ביידיש אומרים
    מגי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דיבורים כמו חול . מדבר מחלונות גבוהים .
    סגור
  • 67.
    סתם טמבל שלא מבין כלום (ל"ת)
    אלכס 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 66.
    להעביר אותם לכפרים ערבים שהם יטפלו בהם
    גם צרות של עזה פה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש להם מדינות ערב להעמיס במשאיות להעביר אותם ללבנון סוריה ירדן מצרים הם לא רוצים אז למה שמדינת ישראל תמיד מכניסה תתחת שלה לכל מקום כל היפה נפש למיניהם לכו לישון על האף
    סגור
  • 65.
    אברע
    איציק שפיציק מפליציק 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איזה מדינת עולם ראשון , אנחנו בקושי מדינת עולם שלישי
    סגור
  • 64.
    מדינת עולם ראשון
    איציק פיציק 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדינת עולם ראשון, מי אמר?
    סגור
  • 63.
    די לרמאות
    נתנאל אשכנזי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלת המחקרים במחלקת עיניים של בית החולים איכילוב הכריחה אותי להיות במחקר והיא סילפה את נתוני נתוני הראיה שלי כדי שיתאים לכניסה למחקר. די להונאה. השב
    סגור
  • 62.
    יש לי חדשות בשבילך
    זוריק האיום 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לי חדשות בשבילך , אנחנו מזמן כבר מדינת עולם שלישי ולא מה שאתה חושב
    סגור
  • מתי ביקרת בפעם האחרונה
    פולי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במדינו. כמו סודן, אריתריאה, סומליה אם אנחנו עולם שלישי, אז הם מה עולם תשיעי..
    סגור
  • 61.
    מסכנים, לא יאמן שלא מתאמצים למצוא פתרון הומני! (ל"ת)
    אני 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 60.
    הוכשטיין
    עדי 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי צודק התושבים שיגיעו לדרום הם שיעים/חיזבאלה הוכשטיין גורם לנו להסתבך ,הבעייה האנשים שמנהלים מו"מ לא מבינים
    סגור
  • 59.
    גם שאול המלך טעה, ובסוף קיבלנו את עמלק
    אני 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להשמיד כל חי, צומח ודומם מעזה.
    סגור
  • 58.
    ישראל מדינת עולם שלישי . הרעלות.והתעללות.בחיסול כלבים ד
    רונית 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיסול נשמות טהורות.ישראל עולם שלישי כמו באוגנדה . כמו שעשו בחברון הערבושים האכזריים. חיסלו כלבים תמורת.20 שקל עם מקלות בראש. אנחנו עם ברברי כמו החברונים בכל מה שקשור ליתרונות עבור כלבים משוטטים. בושה ןחרפה למדינת ישראל שיורה גם בחזירים המדממים ברחובות מול עיני ילדים שרואים דם והרג
    סגור
  • 57.
    לכולם במדינה הזו יש כלבים. שיגעתם אותנו
    ...גם ככה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם ככה סובלים מכל אלו שמחזיקים כלבים. בשום מקום אין כזו כמות של כלבים כמו בישראל. וגם ככה הרבה בעלים מתעללים בכלבים שלהם. ואלו שמחזיקים כלבים מפחידים במראה או בהתנהגות מתעללים בסביבה!!! אז לשכנע עוד אנשים להחזיק כלבים?
    סגור
  • 56.
    מי שמחזיק כלב מפחיד/נובח הוא זבל!!! (ל"ת)
    ... 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מה זה כלב מפחיד יזבל?
    יא כאלב 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כלב יותר טוב מזבל כמוך .. ולא אני לא חושב שצריך לאמץ את כל הכלבים בעולם לא כל כחד יכול לגדל כלב .
    סגור
  • 55.
    כלבים
    דינה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי אתה צודק שזה עצוב אבל לאמץ כלב זה כרוך בהוצאות, ולא כולם יכולים יש הרבה אנשים שקשה להם גם ככה
    סגור
  • 54.
    אוי ואבוי לעולם שלנו
    רבקה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או ואבוי ושיהיה טבח כזה על הכלבים במקום למצוא סידור אחר וטוב לכלבים האומללים האלה...זה יהיה הסוף של העולם אים נגיע למצב של טבח כזה
    סגור
  • את תמצאי להם סידור?
    ברברנים 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה יש אחד בצפון מאמץ על חשבונו ומתרומות של אנשים פיטבולים וכלבים שעברו התעללות והוא קורס כי אין לו עזרה מהמדינה מחזיק מעל למאה כלבים ואף אחד לא עוזר לו .. אתם כולכם מברברים .. פתאום כל ישראלי שני ניהיה לי אוהב כלבים מביאים פיקינזים ב15 אלף במקום לאמץ
    סגור
  • כלבים עזתיים
    007 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איזה סידור בדיוק ?? אלו כלבים מלאים מחלות מעזה מצווה להרדים אותם
    סגור
  • 53.
    אז מה אתה רוצה קוקי ? קח אותם אתה (ל"ת)
    אייל 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 52.
    עצוב (ל"ת)
    ענבל 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    הכלבים המסכנים האלה לא אשמים במצב
    רבקה 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר להציל אותם, לסרס ולהאכיל. רחמנות, בני אדם.
    סגור
  • 50.
    לזרוק להם פתיונות עם חיסוני כלבת!!
    אלונה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו שעירית תל אביב עושה ומתמודדת היטב עם התנים בפארק הירקון! ולתת את הכסף לעמותות שימצאו להם בתים! הכלבים האלו ניצלו בנס מההפגזות והתופת שם! לא יתכן שאחרי ששרדו וצלחו וניצלו - עכשיו נחסל אותם!!! זה לא אנושי!!!
    סגור
  • 49.
    כלבים ?
    לאה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קו קו . אללו זה שובצ'ק שלקום קום הקומקום?
    סגור
  • 48.
    מצוות מחיית עמלק כולל גם את הבהמות והצאן ..
    אבי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז אולי הכלבים האלו נחשבים גם? ?? כי למה שיהיה מצווה להררית את כל מה ששייך לעמלק כולל החיות אם לא שהחיות נהפכות להיות חלק מעמלק ממש! כמו שמסופר על הפרה של רב פפא ששמרה שבת כי היא הייתה ממש חלק מהרב פפא כביכול (מבחינת שייכות רוחנית)
    סגור
  • עזוב אין קשר הפעם
    מה הקשר 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין לך משיחאו נביא כרגע בדורנו שאמר לך לשרוף את כל תושבי עזה וגם ילדים נשים וטף וגם הכלבים לא אשמים בגלל החמאסניקים והעזתים החארות שמתנהגים לכלבים כמו לגוקים.אני גם בן אדם מאמין ודתי אבל מאיפה הסקת את כל זה קתהיה בריא מי אומר לך שהעזתים ששרדו לא מדבר על מחבלים ועל משפחותיהם רק על עזתים ששרדו הם צאצאים של עמלק בכלל... צריך לפגוע בעזה מהאווירבלי הפסקה בלי להכניס חיילים מסכנים לההרג יום יום. עד שהעזתים מי שיודע משהו עדיין יביאו לך את החטופים שנשארו בחיים על מגש זהב רק שיפסיקו להיות מופגזים
    סגור
  • בורות! (ל"ת)
    אני 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אין גבול לטמטום הגברי/דתי (ל"ת)
    שונאת ליברלים ודתיים 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    ממשלת גזל והשתמטות
    ממשלת בצע כסף 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כופרים
    סגור
  • 46.
    כלבים לעזה
    סמיון 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להצניח קרוב לגבול בד של עזה אוכל טעים לכלבים ובנוסף אוכל בטור מגבול ישראל שיוביל לכמות העיקרית בעזה
    סגור
  • 45.
    כלבים אומללים
    ניר 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אברי גלעד צודק. יש לעשות הכל לחמול את הכלבים האומללים האלו. אולי יהיה ניתן גם לאמץ מי מהם. לסרס אותם ולאמץ אותם לחווה שבה יוכלו לאכול ולשתות
    סגור
  • טבח לטור יום מדינת ישראל משתווה לאוגנדה
    רונית 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחברון לפני שנה הערבושים רצחו כלבים תמורת.20 שקל על ידי מכות בראש הכלב,עם מקלות. בטורקיה ארגואן הרוצח מחסל 4 מיליון כלבים וישראל הורגת חזירי בר אשר מדממים למוות בזעקות שבר מול עימי ילדים קטנים . פתרון קל לרשויות.פשוט להרוג לחסל להוציא להורג נשמות טהורות.. מי אמר שאנחנו עם סגולה ? משרד החקלאות עצלן מחפש פתרונות קלים במקום לחפש יוזמות. מועילות.פשוט מוציאים להורג. אולי ניקח את משרד החקלאות ויושביו וניזרןק לים
    סגור
  • קו
    לא 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קו קויים
    סגור
  • ברור
    בהחלט!!!! 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תהיו בני אדם!! לא נדע להתנהל כלפי בעלי החיים לא נדע לעולם להתנהג אחד כלפי השני!!!
    סגור
  • טבח בעלי חיים
    צמחוני 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יום טובחים מיליוני בעלי חיים לאכילה. מה ההבדל בינהם לכלבים?
    סגור
  • 44.
    בתקופת הקורונה איבדת את הזכות להביע דיעה (ל"ת)
    יופלה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    כלבים
    איציק 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מרחמים על כלבים ולא מרחמים על בי אדם,חכוונו אותם לכוון האחים שלהם בדרום הרצועה
    סגור
  • מה?
    מה קשור 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין קשר, טוב שלא אמרת שיש בעיות בממשלה וזה בעייתי. צריך לדאוג להם ! אילו בעלי חיים שחובה לשקם. אם זה הכנסות מתרומות מחו"ל כי כאן לא תמצא. אולי ניתן להעביר אותם לחו"ל (מה שנעשה לא פעם). בקיצור להיות בנאדם!! זה הכל!! תתעורר זה התנהגות כלפי חיות זה מלמד אותנו להתנהג אחד עם השני.
    סגור
  • 42.
    מיותר וטרחני
    מציאותי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    8 7
    כלבים משוטטים הם מפגע ומטרד.לא אפקטיבי הרעיון של אברי.צר לי,אך אין ברירה אלא לצמצם את כמותם.
    סגור
  • גם אאנשים
    חחחח 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם אנשים כמוך יכולים להיות לפחות מפגע ומטרד. עדיף לצמצם אנשים ולא בעלי חיים.
    סגור
  • 41.
    סתם טרחן
    מציאותי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כלבים משוטטים הם מטרד ומפגע. אין שום צורך לקחת אחריות על כלבים שבמילא לא שלנו.הם עלולים להזיק לחיות בר,להפיץ מחלות ולטרוף חיות משק.לא את כולם אפשר להציל ולא כולם אוהבים חיות מחמד ומסוגלים לטפל בהם שזה כולל כלבים.אי אפשר לסמוך על בעלי כלבים שמבחירה מגדלים אז לנסות לדחוף כלבים לאימוץ מעזה?לא אפקטיבי. אז אחד או שניים יאמצו. מה עם השאר? צר לי אבל עדיף לצמצם את כמות הכלבים.
    סגור
  • 40.
    שיר. לכי לאמץ כלבים.אין לנו מספיק בעיות? (ל"ת)
    הלו אנו במלחמה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • את
    יש בעיות. 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשיבה כמו שלך היא אחת הבעיות הקשות ולא ניהול נכון ורצון אמיתי לנסות להציל את הכלבים שיכולים אולי לתת לא מעט לנו!!
    סגור
  • 39.
    אשה איש..איפה הכלב השישה עשר?
    צבי חיליק קמינסקי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נו באמת, מסתבר שיש מדרג בניסוח עדין..גן אצל כלבים.הכלבים של הזול אלו ברי המזל שאינם בר..של הביוקר. אצלי בשכונה, אימצנו המון כלבים מאז 7 אוק',ולעבור עם כלב לצרכיו,זה מעורר נביחות כלבים מטרידים את כל השכונה.חיים ב-ביבר וזה לא העיקר,כי בכל יציאה רגלית מן הבית..גללים אורבים לכל צעד ושעל. בעייה של בעיה של בעיות,אז תנו לחיות לחיות,אותנו מימלא החמאס הג'יהד חיזב-זבאלללה ח'ותים שיעים בעיראק שיעים סוריה איראן קטאר והאחרים רוצים לשחוט .
    סגור
  • רגע
    לא מובן 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך לתת להם מענה!! לא פחות מבעיות אחרות. נכון יש לנו יותר בעיות אבל נו באמת כי בסיסי להיות בנאדם !!
    סגור
  • 38.
    כלבי עזה
    פולי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין בעזה בלתי מעורבים אפילו עכביש על הקיר.
    סגור
  • נכון
    בהחלט 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט!!!
    סגור
  • 37.
    לשבת באולפן ולדבר
    דוד כהן 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לדבר מאולפן מזה קל ולעשות ביקורת מה אתה מציע לעשות עם הייתה גר שם וניכנסים לך 30 כלבים חולים מה הייתה עושה
    סגור
  • 36.
    לאסוף אותם ולשחרר ברפיח
    לוי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מקומם בעזה, לנו יש מספיק כלבים בתל אביב ושקיות קקי שחורות זרוקות מלאות בכל פינה.. הצביעות של מתחסדים בעלי חיים מקוממת
    סגור
  • שחרר
    מוזר 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחרר אותנו מאדם כמוך וחשיבה כל כך הזויה. סע מפה ולא לעזה אבל סע שחרר אותנו מאדם כמוך. סע לאי תהנה, רציני. רק טוס.
    סגור
  • 35.
    זעם
    בדוי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמא שלי אומרת שעברי גילעד נביט זעם
    סגור
  • 34.
    אברי גלעד
    גלי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ירדת מהפסים לגמרי, כמה צומי אצה רוצה?
    סגור
  • העולם ירד
    לא 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העולם ירד מהפסים, אתה חלק מזה אם אתה לא יודע להגיב ולהבין את המשמעות של חמלה אתה בבעיה. לך תוצאי את המרמור שלך על אחרים לא על גב בעלי החיים.
    סגור
  • 33.
    שנו את הכותרת
    ששש 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    11 1
    זה מלחיץ, וכן, מסכנים הכלבים.
    סגור
  • נכון
    אכן 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק. בהחלט מצב מורכב.
    סגור
  • 32.
    פעם ראשונה שאני לא מתרגזת לאחר הכותרת
    גבירה ותיקה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    *לאחר קריאת הכותרת היות ולאתר שלכם ולאתרים אחרים יש נטייה להקצין כותרות כדי להעלות רייטינג באשר לנושא אכזרי ככל שיהיה גם הכלבים של האויבים הם טרוריסטים וגם אותם יש להשמיד
    סגור
  • חשיבה הזויה
    כלבים 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ככה את/ה חושבים כך. אנחנו בבעיה קשה ביותר. נורא !! אנשים ללא הבנה יש הרבה ושם הכל מתחיל. מלזרוק משפטים ולהרגיש 'טוב'. מאד נמוך מאד מטריד אבל יום תבינו אחרת חח.
    סגור
  • 31.
    אברי יקר תקרא למה זה לא פתרון
    דורון 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להקות הכלבים היו מטרד לאחר כל מבצע צבאי בהן גדר הגבול נפרצה אולם הפעם הבעיה קשה הפעם כמה וכמה. כתושב העוטף אני מכיר הייטב את הבעיה. להקות הכלבים תוקפים מטיילים, רוכבי אופניים ואפעלו חיילים ששוהים בבסיסים מאולתרים. הכלבים תוקפים כמו להקות ברחבי הטבע הפראי. פשוט סכנה קיומית.
    סגור
  • 30.
    תמימים
    ניר 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם מותר לטבוח 100 אלף עגלים ביום, וזה עובר בשקט, בוודאי שמותר לטבוח ב 1500 כלבים למען שמירת הציבור
    סגור
  • ככה זה
    מזעזע 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון לגמרי!!!
    סגור
  • 29.
    אורח
    אורח 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תחסלו את ה"נוחבות" מעזה שיושבים במעצר אוכלים ושותים ותתנו את המקום לכלבים הרבה יותר טוב...
    סגור
  • תודה לך
    כל הכבוד 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לך על מעט האנושות והפייר במדינה הזאת. ככה צריך.
    סגור
  • 28.
    אברי גלעדי הסכם גז . שטח ימי להעביר החפץ
    א.א.חיפה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חב'. זה ראש הממשלה שברולט השם מזל שרק היה חצי שנה. אחרת היה נותן עוד שטחים בכיף למקרון. על על חיבוק מיקרון שמח לתת שטח ועוד שטח. ממש מזל רק חצי שנה ועוד מספר בגאווה אותו מקרון אוהב.
    סגור
  • 27.
    אתה אדם ישר בדרך כלל
    המצפוני 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאיפה המידע הזה תקיפה. מי המקורות שלך. אתה מלחיץ אזרחים ללא כל ביסוס. לא חסר לנו לחץ
    סגור
  • 26.
    הכלבים
    סתיו 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עברי ידידי כלבים רעבים בלהקות מאוד מסוכנים .יש לי פתרון .להעמיס על משאיות ולהעביר לצפון עזה רחוק מהגבול.
    סגור
  • על הדרך
    אותך 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום יבוא תבין אחרת. מעט רחמים מעט שכל יהיו עושים את העבודה עבורך. אבל לא קיים חבל בכלל לענות. ביי
    סגור
  • 25.
    כלבים
    הסקפטי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טוב כלב חבר מחבר כלב
    סגור
  • 24.
    הסערה עוד לא נגמרה. בוא נדאג קודם ל??? (ל"ת)
    Ty 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    צער בעליי חיים
    צפי 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כמו סיפור החזירים!! הכי קל להרוג!! לימדו ממדינות העולם איך הם מתיחסים לבעליי חיים!! בריאה של אלוהים!! לעאזאזאל!!! מנסים להילחם בטבע!!! זה לא התפקיד שלכם..ם..ם. זוועה!! אלוהיל מדלל אותנו..ואתם לא שמים לב.. אל תיתפלאו.. הכול חוזר לבניי האדם!! והמבין יבין!!!
    סגור
  • כל הכבוד
    נכון מאד 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מילה נכונה !! ואפילו פי מיליון. אין לנו מה להוסיף. רק להגיד תודה שיש עוד אנשים כמוך.
    סגור
  • 22.
    לא פשוט
    האדם השפוי 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אברי היקר . אתה אולי חומל על הכלבים הללו. אבל כלבים גדולים הם זאבים בטבע שחיים בלהקות. אל תחשוב שאם זאת היתה בעיה קטנה לא היו מטפלים. הם הפכו למפגע לאיבוד איזון בטבע ועם מחלות כמו כלבת ועוד.. במצב שאין לעמותות כח אדם ויכולת לטפל במצב הקיים אז יהיה יכולת לטפל באלפי כלבים שחיים בלהקות גדולות. זה לא ציווואה של זאב מסוכן .
    סגור
  • אולי אפשר
    אז 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לתת להם טיפול במקום אנשי חמאס. או לפחות להוריד מהם ולתת לכלבים. תחשבו מה הם עברו שם החיות האילו, החמורים הכלבים!! צריך לדאוג שנוחבה,חמאס הם אילו שיטפלו בהם!! אמן שזה יקרה. אמן שהם יטפלו ויהיו חייבים לעשות תיקון מולם. מעט צדק.
    סגור
  • 21.
    עוד אוויל משריש (ל"ת)
    האדמור 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    מטומטם
    פטריוט 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די מטומטם. הפחדת אותי עם הכותרת הבומבסטית הזו. יותר טוב שינשכו ילד קטן. או חס וחלילה יטרפו איזה תינוק. להשמיד את כל הכלבים הלא מחוסנים, חולים, נגועים, מטורפים ומסוכנים האלה. לא טוב לך קח אותם הביתה אליך
    סגור
  • 19.
    די להתייפף
    המשוטט בפייס 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצרים העבירה אלפי כלבים לסין ,רומניה מכרה אלפי טונות בשר חמורים לאירופה ! כלב משוטט דינו מוות או אימוץ !חלקם הגדול מוכה כלבת טןרף חיות בר וחתולים......!
    סגור
  • 18.
    אלה לא בדיוק כלבים. הם הופכים ללהקות מאד מסוכנות כאשר
    דוד כ. 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם רעבים לאוכל. מסוגלים בקלות להתנפל אף על בן אדם מבוגר ולטרוף אותו. שלא נדבר על ילדים. במו עיניי ראיתי להקת כלבים מתנפלת על טרקטוריסט שקבר אשפה בסיני. האיש נפצע קשה ושרד בנס.
    סגור
  • מה נראה
    מבאס 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הם מראש היו מתנהגים נורמלי לבעלי החיים!! לא הייתה כאילו רואה משהו מהסוג הזה. הכל מתחיל בנו!! תתעורר תחשוב ואז תכתוב. אולי יעבור לך חח.
    סגור
  • 17.
    כלבים
    פיק 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכלבים האמיתיים בכנסת
    סגור
  • 16.
    כלבים
    אורנה 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אברי גלעד היקר, תאמץ כלב בעצמך!!!!
    סגור
  • 15.
    רצח המוני
    ורד 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לצערינו הכי קל לרצוח בעלי חיים ולא לתת מענה. כך בחיפה עם החזירים, בצפון עם התנים ובשני הקצוות עם הכלבים. עצוב שהגורם שאמור לדאוג לרווחת בעלי החיים, משלם לרציחתם ומספק רשיונות צייד.
    סגור
  • 14.
    טל.
    Vz 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניין איפה "יועצת" רה"מ לעניין בעלי חיים טל גלבוע...
    סגור
  • 13.
    כל מי שיפגע בכלב יהיה מקולל עד יום מותו אמןןן רק נאצים
    ררר כהן 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    במקום מבצע חיסול החולה נפש שחשב על זה כל הכסף להעביר לעמותה לחיות שם יטפלו בהם מי שידו ברצח כלבים בעזרת השם יהיה מקולל הוא ומשפחתו כל החיים
    סגור
  • נכון מאד
    מלך/ה את/ה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איתךךךךךךךךךך!!!! ומליונים חושבים ככה. תודה על מעט השפיות בעולם.
    סגור
  • 12.
    אברי גלעד
    אנונימי 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סוף סוף אדם שאכפת לו, הלוואי ותעז להיכנס מעט מעט לפוליטיקה ולעצב לו פה דור חדש שאכפת לו מהסביבה
    סגור
  • 11.
    הם כלבים מוזנחים שחולים בכלבת ומחלות למיניהן
    אנונימית 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה עדיף שהכלבים המוזנחים האלה שבטוח עם כלבת ינשכו חס וחלילה בני אדם. עדיף להשמיד אותם לפני שיהיה אסון לבני אדם.
    סגור
  • כולם ככה
    לא 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כולם ככה, צריך לבדוק ולטפל ולראות עד כמה אפשר להיות אנושיים. לא ישר לקחת למחנות ורשה. עדיף להשמיד אנשים כמו נוחבה,חמאס ולא בעלי חיים. מסכן שאתה חושב ככה, לא פשוט לתפקד ככה אה.
    סגור
  • 10.
    קחו אותם לתל אביב (ל"ת)
    י 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    חובה לעצור
    אסי 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחה שביצעו בנו טבח שולחים סיוע וקוראים לו הומניטרי, ובמי שלא עשה לנו דבר, בעלי חיים במקרה זה, רוצים לבצע טבח. איך אפשר??
    סגור
  • 8.
    חיסון כלבים
    גדעונה 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אברי צודק למה לא לנסות להציל אותם
    סגור
  • תודה לך
    בדיוק 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד!! אוהבים אותך!!
    סגור
  • 7.
    רחמנות על הכלבים
    סיגל 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משרד החקלאות האטום כמו שאר משרדי בממשלה האטומה וחסרת החמלה הזו.תירמו לעמותות המטפלות בכלבים.הן כבר ידעו מה לעשות .....
    סגור
  • 6.
    לדלל. (ל"ת)
    מיכה 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 5.
    אברי גלעד
    מירי שולברג 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    13 14
    אברי גלעד טרחן בלצי נלאה ובלתי נסבל לחלוטין
    סגור
  • כתבה מיותרת
    לשלוח לצפון קוריאה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מזעזעה 7.10 מה שקרה.גלעד יכול לאמץ כמה כלבים. אין מספיק בעיות וכלבים במדינה?
    סגור
  • 4.
    מזעזע, איך מאפשרים את זה????
    שיר 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    21 11
    הכי אכזרי
    סגור
  • 3.
    כלבים
    אילן. 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    13 13
    כלבים מעזה הם גם נוחבות. דינם אחד!
    סגור
  • 2.
    מדובר בכלבים חמאסניקים, זו בעיה.!
    השם ישמור 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    14 23
    להעביר אותם לצלב האדום או לאונר"א ושהם ידאגו לכלבים המשוטטים. חשבתי שאברי גלעד המעופף והמשועמם להחריד, ידבר קצת על החטופים ולא על כלבים יוצאי בית חמאס.
    סגור
  • כלבים לא אשמים במה עשו חמאסניקים
    ג. 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ולא בוטח שצלב אדום או אונר"א יטפלו בכלבים כי לא איכפתי להם מהכלבים. ואברי גלגד צודק שעדיף לסרס ועקר את הכלבים/ות במקום להרג אותם והם ירגעו בלי יצר מיני. וברור צריך להאכיל להם באופן מוסדר.
    סגור
  • כלבים
    מיה 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא צודק...למה לרצוח/להרוג ומי שחושב אחרת רוע רוע..
    סגור
  • יפה
    אכן 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין עלייך! שכל סוף סוף. למרות שיש כאן חברה עם ראש נורמלי וראייה שפויה.
    סגור
  • א
    אנונימי 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלב לא יודע שהוא כלב לרוצחים , אין להם בינה כמו לבני אדם כלב הוא כולו לב , הוא תמים, תן לו אוכל והוא ישרת אותך עד מותו אל תהיה מטומטם בכתיבה שלך בבקשה.
    סגור
  • נו באמת מה זה משנה מאיפה הם עצוב על הכלבים . (ל"ת)
    אזרחית. 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הו יופי הנפש. (ל"ת)
    TAG 11/2024/22
    הגב לתגובה זו
    10 11
    סגור
  • אברי גלעד והכלבים
    אנונימית 11/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכותרת לא שייכת לכתבה וזו לא פעם ראשונה ?? דילול/ פתרון לכלבים מעזה אינו טבח ? זו ממש זילות של מילים ואין בה להשוות עם הטבח המזעזע שחווינו בשביעי באוקטובר ?? יצירת כותרות " מפוצצות " כדי לגרום לקורא להכנס ולקרוא את הכתבה תגרום בהמשך את ההיפך ? לא לקרוא כלל את הכתבות ???
    סגור
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime