משפט

אנג'לינה ג'ולי נחשפת: התלוננה לסוכן FBI נגד בראד פיט

אנג'לינה ג'ולי היא המתלוננת האנונימית שהתלוננה ב-2016 לסוכן FBI נגד בעלה לשעבר, בראד פיט, בטענה כי הכה אותה ואת ילידיהם המשותפים במטוסם הפרטי, כך נחשף כעת לראשונה
מערכת ice | 
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ממשיכים לספק כותרות שנויות במחלוקת לאחרונה, זאת בעקבות סאגת הגירושים המכוערת ביניהם והתביעה האחרונה, בה זכתה ג'ולי אחרי שפיט האשים אותה בפגיעה במוניטין של עסקי היין אותם החזיקו בעבר בשותפות וטען כי היא מכרה את חלקה ל"אדם זר עם כוונות רעילות שמסכן את המוניטין של המותג".
כעת, נחשף כי ג'ולי הלכה צעד קדימה ונחשפה כתובעת אנונימית בחקירה נגד בעלה לשעבר. בשנת 2016 פנתה ג'ולי לסוכן FBI וסיפרה לו כי פיט תקף אותה ואת ילדיהם פיזית ומילולית במטוסם הפרטי.
לטענתה, במהלך הטיסה, לקח אותה בעלה לחלק האחורי של המטוס, שם ניער אותה מהכתפיים וצרח עליה ש"היא דופקת את כל המשפחה הזאת". לאחר מכן הוא אף תקף אותה שוב, תקיפה ממנה היא יצאה חבולה במרפק. עוד טענה כי פיט אף הגדיל לעשות ולשפוך עליה בקבוק בירה מכיוון שבאותה תקופה הוא התמודד עם בעיות שתיה. 
 
מטעם ה-FBI הוחלט לא להגיש תלונה נגד השחקן עקב חוסר ראיות וג'ולי החליטה לא לוותר. כעת נחשף כי לאחר ההחלטה, היא הגישה בקשה אנונימית ל"לשכה לחופש המידע" בבקשה לחשוף לציבור את פרטי המקרה. היא ביקשה לחשוף את פרטי חקירת ה-FBI כדי שיוכל לתת לילדים ייעוץ מקצועי וטיפול רפואי לאור הטראומה שחוו. ה-FBI כאמור החליט שלא להעמיד את פיט לחקירה וג'ולי התלוננה על חוסר שקיפות מצידם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה