בריאות

אסון ברכבת ישראל: הולך רגל נפגע, התנועה מושבתת

אדם שנכנס בניגוד להנחיות לשטח המסילה הסמוך לנבטים נפגע מרכבת חולפת. נסיבות האירוע אינן ידועות ונחקרות על ידי המשטרה. צוותי חירום והצלה נמצאים במקום. בהנחיית המשטרה הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין תחנות דימונה וב"ש צפון האונ'. עוד מסרו ברכבת ישראל: "עדכונים בהמשך
מערכת ice | 
מערך קרונועי ה-IC3 הראשון מס' 01 (צילום פול קוטרל)
עוד אסון ברכבת ישראל. גם הבוקר (שלישי) נרשם אירוע מוות על פסי הרכבת כאשר על פי עדכון מרכבת ישראל אדם שנכנס בניגוד להנחיות לשטח המסילה הסמוך לנבטים נפגע מרכבת חולפת. נסיבות האירוע אינן ידועות ונחקרות על ידי המשטרה.
עוד נמסר כי כעת צוותי חירום והצלה נמצאים במקום. בהנחיית המשטרה הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין תחנות דימונה וב"ש צפון האונ'. עוד מסרו ברכבת ישראל: "עדכונים בהמשך".
 
רק בשבוע שעבר התרחש אירוע דומה בתחנת בית יהושע, התחנה שידעה לא מעט התאבדויות על המסילה בעבר ואירועים חריגים, הייתה עדה הולכת רגל בת 23 בלבד נהרגה כתוצאה מפגיעת רכבת.
על פי דוברות איחוד הצלה מחוז מרכז: צעירה הולכת רגל (בת 25) נפגעה מרכבת בתחנת הרכבת בית יהושע. מתנאל דיין, איילת פלש ומירי ינוב שרב מדווחים מהזירה: "לדברי עוברי אורח היא נפגעה מרכבת חולפת ונחבלה קשות. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

האירוע הזה התרחש בשעות הצהריים המוקדמות, רק בשעה 17:30 לערך, בעדכון מרכבת ישראל נמסר כי באישור המשטרה תנועת הרכבות באיזור בית יהושע חוזרת לסדרה בהדרגה.
נוסעים ברכבת סיפרו כי נתקעו על המסילה בדרכם לביתם בצפון, מדובר על הנוסעים בתחנות נתניה וצפונה עד חיפה וכרמיאל. כעת מתוחקרות נסיבות המקרה שהביאה למותה של הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה