בריאות

טרגדיה בעולם התרבות: השחקן המוערך מת בגיל 56 מסרטן

קמאר דה לוס רייס שגילם את פורץ ווטרגייט יוג'ניו מרטינס בסרטו של אוליבר סטון מ-1995, "ניקסון", והוא היה חלק חשוב מהסרט "אהבה והתאבדות" של ליסה פרנס מ-2005, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה הקשה
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
השחקן הפורטוריקני קמאר דה לוס רייס מת בגיל 56. על פי הודעה רשמית של דובר המשפחה, הוא מת בערב חג המולד לאחר מאבק במחלת הסרטן. נולד בסן חואן, פורטו ריקו, בשנת 1967 וגדל בלאס וגאס. אביו הוא נגן כלי ההקשה הקובני וולפרדו דה לוס רייס.
אחת מעבודותיו המוקדמות ביותר הייתה כרקדן בסרט "סלסה" מ-1988, ותפקיד מוקדם נוסף היה בהפקה של "הסערה" בתיאטרון הציבורי ב-1995, שם כיכב כפרדיננד מול פטריק סטיוארט בתפקיד פרוספרו. הוא גם הופיע בקליפ של טוני ברקסטון משנת 2000 עבור "גיטרה ספרדית".

על המסך הגדול, הוא גילם את פורץ ווטרגייט יוג'ניו מרטינס בסרטו של אוליבר סטון מ-1995, "ניקסון", והוא היה בסרט "אהבה והתאבדות" של ליסה פרנס מ-2005. בטלוויזיה, היו לו תפקידים חוזרים ב-"Sleepy Hollow" של פוקס ב-2017, והוא שיחק מאמן פוטבול בקולג' בדרמת הכדורגל "All American" של ה-CW בשנת 2022. היה לו גם תפקידי אורח בתוכניות כמו "Castle", " Blue Bloods" ו-"ER."
בסבון "חיים אחד לחיות", הוא הופיע לראשונה ב-1995 בתור אנטוניו, חבר כנופיה לשעבר שהמשיך להיות עורך דין ושוטר. הוא עזב את התוכנית ב-1998, אך חזר מ-2000 ל-2013. במהלך שהותו בתוכנית ההיא, הוא הכיר את אשתו, שחקנית "הפוסטרים" שרי סאום, בת 49. הזוג מיסד את הקשר ב-2007 ונולדו להם בנים תאומים בני 9, ג'ון ומייקל (היה לו גם בן נוסף, קיילן , ממערכת יחסים קודמת).
מ"One Life To Live", הוא היה מועמד לפרס המעריצים המיוחדים של אמי בשעות היום, הזוג האהוב באמריקה, בשנת 2002 לצד סאום. לאחר שהוריקן מריה פגעה בפורטו ריקו ב-2017, דה לוס רייס שיחק תפקיד פעיל במאמצי ההתאוששות, לפי דדליין.
לפי וראייטי, יהיו לו כמה פרויקטים לאחר המוות. בזמן מותו, דה לוס רייס צילם תפקיד עבור "וושינגטון בלאק" של Hulu בכיכובו של סטרלינג ק. בראון, שעדיין לא שוחרר, ויש לו גם תפקיד בסדרה "Daredevil" הקרובה של מארוול. הוא הותיר אחריו את אלמנתו, שרי סאום, שלושת בניו, הוריו, אחיו, נגני כלי ההקשה וולפרדו רייס ג'וניור. ודניאל דה לוס רייס, ואחיותיו, לילי ואילדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה