טלוויזיה

טרגדיה: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 50 מדום לב

השחקן זוכה פרס האמי טיילר כריסטופר, שגילם את ניקולס קסאדיין בסדרה "בית חולים כללי" וזכור גם כקונור בישופ וסטפן דימארה ב"ימי חיינו", מת בביתו בגיל 50 בסך הכל
מערכת ice |  2
אולפן (צילום יח"צ)
רגע אחרי מותו הכואב של כוכב 'חברים' מתיו פרי בגיל 54 בלבד, בשורה קשה נפלה על עולם התרבות האמריקאי הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר השחקן זוכה פרס האמי טיילר כריסטופר, שגילם את ניקולס קסאדיין בסדרה "בית חולים כללי" וזכור גם כקונור בישופ וסטפן דימארה ב"ימי חיינו", מת בביתו בגיל 50 בסך הכל.
השחקן והקולגה לשעבר ב"בית חולים כללי" השחקן מוריס בנארד אישר את הידיעה: "בעצב גדול אנחנו משתפים בחדשות על מותו של טיילר כריסטופר. טיילר נפטר הבוקר כתוצאה מדום לב בביתו בסן דייגו".

עוד הוא ספד לו באינסטגרם שלו: "הוא היה אדם מוכשר שהאיר את המסך בכל סצנה בה הופיע ושאב סיפוק רב מגרימת אושר למעריצים המסורים דרך המשחק שלו. טיילר היה נפש מתוקה וחבר נפלא לכל מי שהכיר אותו".
עוד המשיך: "הוא פעל לקידום בריאות הנפש וטיפול בהתמכרויות ודיבר בפתיחות על המאבקים שלו בהפרעה דו קוטבית ואלכוהול. אנחנו מרוסקים מאובדנו של חברנו הקרוב ומתפללים עבור ילדיו ואביו".
הוא לא היה לבד, גם חברו פרנק ולנטיני מפיק "בית חולים כללי" התקשה להפרד: "אני שבור לב מהחדשות על מותו של טיילר כריסטופר, הוא היה שחקן נדיב ומדהים וחבר יקר, שהיה אהוב על משפחת 'בית חולים כללי' ומעריצי ניקולס קסאדיין. בשם כולנו ב'בית חולים כללי', תנחומינו הכנים לאהוביו בזמן הקשה הזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכף עוד רגע יצוצו כל הדפר"ים ההזויים המופרעים
    נביא 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ויזעקו בקול רם החיסונים
    סגור
  • תראה מה זה
    כפיר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש תגובה אחת של דפ"ר אחד
    סגור