בריאות

אסון ברכבת ישראל: צעירה נפלה מהרציף ונדרסה למוות, שיבושים בקווים

בשעה 07:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הולכת רגל שנפגעה מרכבת סמוך לתחנת רכבת בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעירה כבת 20 מחוסרת הכרה, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותה
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
על פי עדכון מרכבת ישראל, אדם אשר שהה ברציף תחנת נתניה, ככל הנראה איבד את הכרתו, נפל למסילה, ונפגע מרכבת חולפת. כוחות חירום והצלה נמצאים במקום. בשל האירוע חלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות באיזור.
לאחר מכן, נמסר דיווח מדוברות מד"א לפיו בשעה 07:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הולכת רגל שנפגעה מרכבת סמוך לתחנת רכבת בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעירה כבת 20 מחוסרת הכרה. 

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר חילוץ ממושך קובעים את מותה של הולכת רגל צעירה כבת 20. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נועם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה לכודה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי תוך כדי חילוץ ולאחר שחולצה ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
זה לא האירוע הראשון השנה של אדם שמוצא את מותו על מסילת הרכבת, כאשר היו מספר מקרים דומים השנה כשהרקע לא ברור והיו רק הערכות כי לא מדובר בתאונה אלא בפגיעה עצמית מכוונת של חלק מהנפגעים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מצונזר בטלגרם..
    אנונימי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פגיעה עצמית..הסרטון הלא מצונזר מופיע בטלגרם..הלכה לאט והתמוטטה על הרכבת ורוב הסכויים שהתעלפה בגלל ה"אין קשר ל"
    סגור