בריאות

אכלו סושי ומתו: שני סועדים מצאו את מותם בגלל המנה

על פי דיווח מטריד הקשור להרעלת מזון שהתרחשה במדינת מונטנה בארצות הברית, ארוחה במסעדה הסתיימה עם תוצאה קטלנית במיוחד. נמסר כי אישה בת 64 וגבר בן 74 בילו יחד במסעדת סושי מקומית ומצאו את מותם בעקבות המנות שאכלו
מערכת ice | 
סושי (צילום freepik)
טופולופומפו? על אף שמספר סועדים סיימו את היום בבית החולים עם תחלואה בעקבות מנה שהזמינו, אף אחד מהם לא סבל ממה שקרה לשני סועדים מבוגרים במדינת מונטנה בארצות הברית שסיימו את הארוחה שלהם כטרגדיה.
על פי דיווח מטריד הקשור להרעלת מזון שהתרחשה במדינת מונטנה בארצות הברית, ארוחה במסעדה הסתיימה עם תוצאה קטלנית במיוחד. נמסר כי אישה בת 64 וגבר בן 74 בילו יחד במסעדת סושי מקומית ומצאו את מותם בעקבות המנות שאכלו.

כ-30 אנשים נפגעו לאחר אכילה במסעדה שהביאה למותם של השניים. על פי הדיווחים תחנת החדשות המקומית, נראה שהסועדים הורעלו, ככל הנראה, מפטריות מתורבתות שנמצאו בתוך הסושי שהזמינו.
בקשת 12 נתנו זווית מעניינת לסיפור: "פטריות עלולות להיות רעילות מאוד, בייחוד לילדים ולאנשים בעלי מערכת חיסון חלשה, אך לא רק להם", אומרת בתגובה הזיהומולוגית ד"ר מרינה תמיר.
עוד מסרה: "חשוב לדעת לגדל אותן, לזהות אותן ובעיקר להבין שהן עלולות להיות קטלניות. כל מסעדה חייבת לקחת אחראיות על הבריאות של הסועדים שלה. אגב, גם השילוב עם הסושי עצמו עלול להיות בעייתי, מכיוון שגם הדג הנא הוא מאכל רגיש שעלול להכיל חיידקים מסוכנים. לכן, לא אתפלא אם השילוב עצמו הגביר את עוצמת הנזק שנגרם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה