בארץ

מסעדת טופולופומפו תפתח מחדש? משרד הבריאות הכריע סופית

מסעדת טופולופומפו חוזרת לפעול: משרד הבריאות ביצע בדיקה חוזרת למסעדה שנסגרה בשבוע האחרון. לאחר שנציגי משרד הבריאות הגיעו למסקנה כי הליקויים תוקנו, הם נתנו אישור לפתיחת המסעדה מחדש
מערכת ice | 
מסעדת טופולופומפו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משרד הבריאות אישר למסעדת טופולופומפו להיפתח מחדש. אישור זה הגיע היום (רביעי) בעקבות ביקורת חוזרת שביצעו נציגי המשרד במסעדה. בביקורת, נציגי משרד הבריאות ביצעו בדיקות חוזרות לכל אזורי המסעדה ולאחר שהם הגיעו למסקנה שהליקויים טופלו, הם נתנו את האישור למסעדה.
כזכור, הסגירה של המסעדה הגיעה לאחר ששתי נשים בהיריון אושפזו באיכילוב לאחר שאכלו במסעדה של השף אבי קונפורטי. עוד שתיים מהסועדות נדרשו לאשפוז בית. כמו כן, עוד אנשים התלוננו על כאבי בטן הקאות ושלשולים. מספר הסועדים שהתלוננו על תסמיני הרעלת קיבה הם 16 אנשים כאשר חלק מהם הן נשים בהריון שאובחנו עם ליסטריה.
משרד הבריאות שחרר הודעה לאחר הענקת האישור לפתיחה מחודשת: "במהלך הביקורת הקודמת שנערכה ביום ראשון נלקחו דגימות מזון לבדיקת מעבדה ובהמשך הושמדו כל חמרי הגלם במקום. בנוסף, הבעלים החליפו יועץ בטיחות מזון ובמהלך ימי הסגירה ביצעו פעולות מורכבות לטיפול בליקויים. מנתוני המעבדה מהדיגום הקודם התקבלה אינדיקציה לזיהום בסלט ירקות ובדג הנא". הציטוט הובא על ידי "ישראל היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה