כסף וצרכנות

חברת פנגו בחידוש מיוחד למשתמשים: כך תחסכו כסף

חברת פנגו הכריזה על שירות "סמארט" שאמור להגן על המשתמשים מטעויות אנוש. כך לדוגמה, פנגו מציעה זיכוי אחד בשנה על דוח חניה שהתקבל עקב טעות בבחירת העיר על ידי המשתמש
מערכת ice | 
שני כהן פנגו (צילום עדי אורני)
חברת Pango הכריזה על שירות "סמארט" שאמור לחסוך לכם כסף ובעיקר, להגן על המשתמשים באפליקציה מדוחות. פנגו אמורה לזכות לקוחות שיקבלו דוח על חניה במקרה והם טעו בבחירת העיר עקב שמות חופפים. לדוגמה, רחוב ז'בוטינסקי ברמת גן ובבני ברק. בפנגו מציינים כי זיכוי על טעות כזו יתאפשר אך ורק פעם בשנה.
חידוש נוסף שפנגו מציעה הוא שירות "זזתי". שירות זה מסיים את התשלום על החניה באופן אוטומטי כאשר האפליקציה מזהה שהרכב זז. דוחות החניה הם מטרד שכל אדם בעל רכב מכיר, בשנת 2022 נרשמו 5.5 מיליון בדיקות של פקחים על רכבים שפנגו היה פעיל בהם.
כזכור, פנגו הסתבכה לאחרונה עם כמות גדולה ממשתמשיה: פוסט שעלה בפייסבוק עם אזהרה נגד האפליקצייה לתשלום עבור חניות, הצליח לעורר סערה גדולה, כאשר נטען לכאורה כי הלקוחות בישראל משלמים מבלי שהם יודעים עבור שירות שספק אם נתנו עליו הסכמה. 
משתמשת פייסבוק בשם שיר מסורי כתבה: "זהירות גנבים! זה התחיל מכך שלפני יומיים צפיתי בסרטון בטיקטוק של בחורה נחמדה שמזהירה שפנגו עושים שיטת מצליח ולוקחים תשלום על סימפל באופן שיטתי!!!! מה הסיכוי שאני משלמת??? וממתי??? אז ככה - נכנסתי לאיזור האישי ואני קולטת שאני משלמת על שירות פנגו סימפל מ2016!!!!!!!".
אל פוסט זה התלוו שלל תגובות שטענו שגם אותם, פנגו חייבה בצורה הזו: "גם לי קרה לפני כמה שנים, מה שטוב שלא נמשך להרבה זמן. באמת תחמנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה