בריאות

סטארטאפ ישראלי מציג: הסוף לניתוחי לב פתוח

מוצר ראשון מסוגו בעולם לתיקון במסתם לב אאורטלי בתהליך צנתור בלבד נמצא בתהליכי פיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלי CUSPA. בבדיקות על בעלי חיים התוצאות מראות נתונים מעודדים
מערכת ice | 
CUSPA (צילום CUSPA)
חברת הסטארט-אפ CUSPA Medical מפתחת מוצר ראשון מסוגו בעולם לתיקון דליפות במסתם לב אאורטלי בתהליך צנתור בלבד, ללא ניתוח לא פתוח, ללא אשפוז וללא תהליך החלמה מורכב. הפיתוח של החברה נותן מענה עבור 20%-15% מחולי הלב בעלי המסתם שנתקלו בבעיות ואינם מקבלים כיום מענה מאחר והם לא מתאימים לניתוח.
השתל אותו פיתחה החברה מתחבר למסתם ובכך עוצר ביעילות את הדליפה ומביא להקלה מהירה לחולים. הפיתוח נמצא בשלבי ניסוי פרה-קליני ונבדק בבעלי חיים והתוצאות מעודדות. בזכות שתל זה ניתן יהיה להימנע מהליך כירורגי והצורך בהשתלת קוצב לב.

החברה הוקמה על ידי ד"ר יאיר פלד, קרדיולוג המבצע צנתורים והשתלת מסתמים בבית חולים רמב"ם ומשמש מנהל קליני בחברה. ד"ר פלד הוא יזם רפואי סדרתי ובעל ניסיון של מעל לשני עשורים בפיתוח התקנים רפואיים. מנכ"ל החברה הוא אריאל ויגלר, מהנדס ביו-רפואה.
החברה פועלת במסגרת חממת NGT, המתמקדת בטכנולוגיות מכשור רפואי ומדעי החיים. CUSPA פתחה בקמפיין לגיוס מימון המונים באמצעות פלטפורמת פיפלביז במטרה להמשיך את הניסויים, תהליכי רישום פטנטים ומעבר לשלב הייצור המסחרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה