בריאות

מת מהתקף לב - לאחר שהמוקד לא ענה במשך 15 דקות

לא פחות מ-15 דקות המתינה אישה באוסטין טקסס למענה במוקד החירום 911 - בזמן שבעלה שלקה בהתקף לב גסס על הרצפה. עד שנענתה זה כבר היה מאוחר מדי
מערכת ice | 
בני הזוג גוצר (צילום מתוך פייסבוק)
גבר באוסטין טקסס מת לאחר שלקה בהתקף לב, בזמן שאשתו חיכתה נואשות בהמתנה למוקד החירום 911 למשך לפחות 15 דקות.
טניה גוצ'ר מצאה את בעלה מזה כמעט 30 שנה, קאסי, על רצפת הבית ומיהרה לחייג למוקד מחשש שהוא לקה בהתקף לב. אולם למרבה תדהמתה הטלפון צלצל וצלצל ואף אחד לא ענה מעבר לקו במשך 15 או 20 דקות, כאשר בינתיים בעלה נופח את נשמתו בהמתנה לשווא לאמבולנס שלא יגיע.

ניו יורק פוסט דיווח כי סיפורה קורע הלב של גוצ'ר ארע כבר במאי, ופורסם רק כעת במסגרת קמפיין של המועמד לשופט של מחוז טראוויס, רופאל צ'אודהארי. "כשאתה שומע את הטלפון מצלצל ומצלצל ואין מי שיעזור, זה הסיוט הכי גרוע שיכול להיות לך", אמרה גוצ'ר.
מסתבר שלא רק בישראל מתקשים לגייס עובדים לחלק מהמשרות מאז משבר הקורונה. אוסטין בירת טקסס סובלת ממחסור בכוח אדם במוקד החירום 911 שלה, מה שגורם לעיכובים קריטיים במענה למתקשרים. כמעט מחצית מהמשרות במוקד הטלפוני של 911 בעיר אינן מאוישות, וכן 19 מתוך 75 משרות משגרי צוותי החירום, אמרה חברת מועצת העיר אוסטין, מקנזי קלי, לפוקס ניוז.
לפי הפרסומים, הזמן הממוצע למענה במוקד החירום לתושבי אוסטין באוקטובר הוא כשתיים וחצי דקות, מפגר הרבה אחרי הממוצע הארצי. רק כ-64% מהפונים נענו תוך 15 שניות, בעוד שהסטנדרט הלאומי הוא 90% שיחות שנענות באותו פרק זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה