בריאות

ברקע ההסלמה בצפון: בית החולים בירושלים ממגן חדרים קיימים

חברת אורטק מערכות מיגון השלימה עבודות מיגון במלר"ד (מיון) המרכז רפואי שערי צדק בירושלים. שיטה פורצת דרך של חברת אורטק למיגון חדרים קיימים לחירום במקום שלא ניתן לבנות ממ"ד ללא שינוי המבנה
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת אורטק מערכות מיגון סיימה לאחרונה עבודות למיגון חלקו הצפוני של מלר"ד (מיון) המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. במסגרת העבודות הוקם קיר בן 30 מ' ותקרה בת 17 מ' בשטח של כ-200 מ"ר, ומוגן באמצעות לוחות כפולים בשל דרישות המיגון של המרכז הרפואי ומערכת הביטחון. 
מנהל פרויקטים בשערי צדק אסף קפאח "אנו מרחיבים כל העת את שטחי המיגון בשערי צדק במטרה לתת מענה רחב ככל שניתן למטופלים ולאפשר את המשך הפעילות בכל מצב. הפתרון המיגוני של חברת אורטק סייע לנו להתקין מיגון תקני במהירות כמענה לצרכי בית החולים". 
 
רן נאור מנכל אורטק מערכות מיגון: "פתרון המיגון של אורטק למיגון חדרים קיימים מאושר פיקוד העורף ומאפשר למגן חדרים קיימים במהירות בימים בודדים. תהליך המיגון כולל חיפוי ועיגון של קירות החדר בפאנלים ייחודיים מחומרים מרוכבים בעובי 8 מ"מ בלבד, החלפת הפתחים הקיימים בדלתות ובחלונות ממוגנים תקניים והעתקה מהירה של תשתיות החשמל, התקשורת ומיזוג האוויר. המיגון המבוצע בפנים החדר בלבד, אינו דורש היתרים. תהליך ההתקנה מבוסס על טכנולוגיה וחומרים מתקדמים, אורך כשבוע ימים בלבד כולל גמר. התוצאה היא חדר מחודש, ממוגן ובטוח, המספק הגנה במגוון מצבי חירום. בזכות פתרון המיגון שלנו אנו יכולים לתת מענה מהיר לכל גוף ושמחים שבתוך מספר שבועות השלמנו את העבודות בשערי צדק לטובת בית החולים והמטופלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה