רכילות עסקית

מכל הלב: הקשישים ביקרו את החיילים הפצועים בבית החולים

דיירי בית הדיור המוגן פאלאס רעננה חילקו לחיילי צה"ל בבית החולים שיבא שוקולדים שהוכנו ע"י דיירי הבית בשיתוף נוער של תנועת "כנפיים של קרמבו". רותי ארזי מנהלת מחלקת תרבות בפאלאס רעננה ציינה: "המפגש המדהים של דיירי הבית עם הנוער וחיילי צה"ל היה מרגש מאוד וייזכר לשנים רבות". 
מערכת ice | 
כוחות צה"ל בגבול עזה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
דיירי בית הדיור המוגן פאלאס רעננה חילקו לחיילי צה"ל בבית החולים שיבא שוקולדים שהוכנו ע"י דיירי הבית בשיתוף נוער של תנועת "כנפיים של קרמבו". החיילים הביעו תודה חמה לדיירות הבית שציינו שהן מצדיעות לחיילי צה"ל. רותי ארזי מנהלת מחלקת תרבות בפאלאס רעננה ציינה: "המפגש המדהים של דיירי הבית עם הנוער של כנפיים של קרמבו וחיילי צה"ל היה מרגש מאוד וייזכר לשנים רבות". 
בחודש ספטמבר אשתקד דיירי בית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין" מקבוצת עזריאלי, נרתמו השבוע למשימה של דיירת הבית ג'נט קיסרי במטרה לסייע לעמותת אקד"ם, המנהלת בית ברעות לפעילות לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי. ג'נט הצליחה לגייס מדיירי הבית ומחברים כ-30,000 שקל שנתרמו לעמותה כדי להגדיל את פעילות החוגים של העמותה. עמותת אקד"ם מטפלת מדי שבוע בלמעלה מ-300 ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי ממודיעין מכבים ורעות.

מימין לשמאל  דיירות בית דיור מוגן פאלאס רעננה עם חייל צה"ל בבית החולים שיבא (צילום: מורג ביטן)
 
בחודש אוקטובר דווח ב-ice כי בית הדיור המוגן "פאלאס תל-אביב" מקבוצת עזריאלי, הממוקם בלב מרכז התרבות של תל אביב שנבנה כקומפלקס יוקרתי בסגנון קלאסי אירופאי, עובר פרויקט התחדשות בעלות של כ-16 מיליון שקל. הפרויקט כולל שדרוג וריענון של השטחים הציבוריים כגון הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא הכולל את הבריכה, הסאונה, חדרי הטיפולים והכושר. הוא תוכנן על ידי האדריכל ערן בינדרמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה