בעולם

מקדונלד'ס ובורגר קינג מפסיקות להגיש עגבניות במנות - "יצאו לחופשה"

בעקבות ייבול גרוע ומחסור עצום בעגבניות בהודו, בורגר קינג מצטרפת למקדונלד'ס ומודיעה שלא תוכל להגיש יותר עגבניות במתוך המנות שלה. במקביל המחיר של העגבניות זינק ליותר מ-119 רופי לקילו
מערכת ice | 
עגבניות (צילום אורי לנץ פלאש90)
ייבול העגבניות בהודו ממשיך לספוג קשות כבר תקופה, וכעת רשתות המזון המהיר המובילות מקדונלד'ס ובורגר קינג מודיעות שלא יוכלו לספק את המוצר הפופולרי במנות שלהן.
לפי דיווחים מהמדינה, בורגר עדכנו כי "העגבניות יצאו לחופשה" וכי בעת זו הם לא יצליחו לכלול את אותן במנות. עם זאת לא צוין אם מדובר בכל הסניפים או רק בכמה מהם. הודעה דומה, אך פחות משעשעת, יצאה גם לפני חודש אצל מקדונלד'ס. ברשת הודיעו כי הייבול הבעייתי הביא לדאגה ניכרת בנוגע לאיכות העגבניות ולכן לא תכלול את המוצר במנות.
לצד זאת, רשתות המזון לבדן לא היחידות שסובלות מהבעיה. בזמן האחרון מחיר העגבניות במדינה זינק לצד האינפלציה ואזרחים רבים לא מסוגלים למצוא את התוצר האהוב, ואם כן הוא כנראה יהיה יקר מדי לכיסם. המחיר לקילוגרם זינק ליותר מ-119 רופי בשנה האחרונה. 
הממשלה ההודית לא נשארה אדישה למצב וארגנה צי של משאיות שחילקו עגבניות במחיר נמוך יותר ברחבי המדינה. באופן אירוני המחסור הגיע לאחר תקופת ייבול קודמת מעולה שהביאה לעושר רב, עד כדי מצב שבו חקלאים זרקו עגבניות לכבישים כי פשוט לא הצליחו למכור אותן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה