שיווק ופרסום

מקדונלד'ס ישראל במהלך מטורף: אלה המנות החדשות שמחכות לכם בסניפים

מקדונלד'ס עלתה השבוע בשלושה קמפיינים חדשים כאן בישראל, כאשר גולת הכותרת היא ההשקה של המוצר החדש בישראל - הצ'יקן רויאל. ואילו עוד הפתעות מחכות לכם בסניפים של החברה בישראל?
מערכת ice |  7
מקדונלדס (צילום pexels)
מקדונלד'ס עלתה השבוע בשלושה קמפיינים חדשים כאן בישראל, כאשר גולת הכותרת היא ההשקה של המוצר החדש בישראל - הצ'יקן רויאל. נוסף על כך, החברה דואגת לקדם את כדורגל הנשים על רקע המונדיאל שנערך בימים אלה באוסטרליה. כמו כן, החברה יצאה בקמפיין מסקרן עם מיתוג של הארוחות שכיכבו בקלאסיקות קולנועיות וטלוויזיוניות:  As Featured in.
מקדונלד'ס משיקה מוצר חדש, גדול כמו מק רויאל וטעים כמו מק צ'יקן – "צ'יקן רויאל". מקדונלד'ס מציעה את מנת/ארוחת המק צ'יקן האהובה בגרסה מוגדלת עם ירקות: צ'יקן רויאל – שתי קציצות צ'יקן בלחמניה גדולה יותר עם חסה, בצל, עגבניות, חמוצים ושני רטבים לבחירה – מיונז או רויאל.  
השקת הצ'יקן רויאל מלווה בקמפיין חדש שצולם בסניף המחודש של מקדונלד'ס בקניון אילון, בכיכובם גונן (ירמי שיק בלום), הדמות הראשית בקמפיינים האחרונים של הרשת ובת זוגו רונה.
נוסף על כך, לאחר שזכתה להצלחה עם תפריט המנה המפורסמת של כמה מסלבריטאים מובילים כמו קארדי בי והראפר אופסט, מקדונלד'ס העולמית ממשיכה באותו קו עם פעילות חדשה תחת הכותרת As featured in meal. הפעילות נותנת דגש על מנות מהתפריט שהוזכרו בשלל סדרות וסרטים מוכרים כמו האלמנט החמישי, קלולס, ספייס ג'אם, סיינפלד, חברים, המשרד, העונה השנייה של לוקי ועוד.
במסגרת הפעילות, שמתקיימת במקביל בישראל ובכמאה מדינות, נארזו ומותגו מחדש שתי מנות הדגל של הרשת הבינלאומית הביג מק והמק נאגטס, כדי שהמעריצים ירגישו מפורסמים בדיוק כמו ארוחות מקדונלד'ס: הארוחות שיוצעו במהדורה מוגבלת תלוונה ברוטב חמוץ מתוק "לוקי", על שם הסדרה המצליחה של אולפני מארוול, לקראת השקת העונה השנייה באוקטובר הקרוב.המעריצים מוזמנים לסרוק את הQR המופיע על אריזות המוצרים As Featured in   ולקבל הצצה לתוכן בלעדי הקשור לסידרה שטרם פורסם. בכל שבוע לאורך הפעילות ייחשף תוכן חדש.
 
נוסף על כך, יצאה מקדונלד'ס במהלך לקידום כדורגל נשים בקרב הילדות והילדים: מקדונלד'ס, נותנת החסות לגביע העולם בכדורגל, משיקה בארוחות הילדים קולקציית פוסטרים ומדבקות בלעדית המוקדשת למונדיאל 2023 בכדורגל נשים. אוסף המדבקות מוצע לילדים במתנה לבחירה לצד הלהיט סקווישמלוס או ספר, והוא מורכב מ-41 מדבקות של שחקניות כדורגל מובילות המשתתפות בימים אלה במונדיאל הנשים באוסטרליה.
המדבקות ארוזות ב-12 קופסאות שונות, כשכל קופסה כוללת מעטפה עם 5 מדבקות ופוסטר עליו הילדים מוזמנים להדביק את נבחרת החלומות שלהם. באמצעות המהלך, הילדות והילדים מתחברים לספורט ולומדים על הנשים מעוררות ההשראה שעשו היסטוריה בעולם הכדורגל.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלופים בהרדמות
    כהן 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזיזים מנות מצד לצד ועובדים עלינו בעיינים
    סגור
  • 5.
    שיחזירו פיתות עם קבב ב10 שח (ל"ת)
    יאן ד 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אולי מספיק כבר לדחוף את הפמיניזם הפרוגרסיבי הזה לגרון!
    בחור ת״א 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את רוב הנשים לא מעניין כדורגל בכלל
    סגור
  • 3.
    לא מובן לי איך
    ניר 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקדונלדס עדיין פעיל אחרי הסרטונים של העובדים המוסלמים יורקים בתוך הלחמניות וסוגרים אותם מלפני עשר שנים. יהודים הם עם אידיוט.
    סגור
  • 2.
    מקדונלד...
    יוכי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי מעניין מה המחיר....
    סגור
  • 1.
    מק עכברושים
    מסתערב 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כשעכברושים יפסיקו לנהל את מק אולי נכנס אני לא אוכל מק כבר 6 שנים מאז שכפר עכברושים מנהל אוכל אז בתאבון והחלמה מהירה מק כפר ערבי פר אקסלנס איכס מסריחים את המקום והם בעצמם מסריחים ומסריחות אני לא בעונש סורי
    סגור
  • אילת
    חובה לשפר 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזמנתי ארוחה בסניף באילת המבורג הגיע ללא ירקות ( כי נגמר להם ) ולא עדכנו לפני פשוט לא אותו טעם שירות לא וואו בלי " שלום / בתאבון " כלום הרמה לא כמו בחול כמובן שהמחיר גם בשמיים.. חובה שיפור מרמת התפעול והצוות בהצלחה.. אני ינסה שוב בעוד כמה חודשים
    סגור