בעולם

האמת מאחורי הפדיחות? הבעיה הרפואית של ביידן נחשפת

הבית הלבן חשף כי לביידן יש תסמונת ארוכת שנים של דום נשימה. לאחרונה החל להשתמש במכשיר ייעודי בשעות הלילה, כדי לסייע לו בבעיה הזו. האם זו הסיבה מאחורי הבלבולים הרבים שלו מול התקשורת?
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)
כבר מתחילת כהונתו שנשיא ארה"ב, ביידן הגיע לכותרות לא מעט בשל הפדיחות שהוא עושה. בין המפורסמות שבהן היא הבלבול בשם של רה"מ בריטניה, נפילה מאופניים, מעידות ועוד. לקראת תחילת קמפיין הבחירות הקרוב הבית הלבן חושף באופן נוח למדי את האמת מאחורי הפדיחות הכי חדשות של הנשיא.
לפי פרסום חדש של הבית הלבן, לביידן יש תסמונת דום נשימה ולכן לאחרונה הוא החל להשתמש במכונה ייעודית לבעיה. ההסבר מגיע ימים ספורים לאחר שהתקשורת ניסתה להבין מדוע ביידן הגיע לאירועים כשעל פניו סימנים בצורת פסים בלחיים. כעת מתברר כאמור כי מדובר בסימנים של מסיכה אותה הוא עונד בלילה כדי לישון יותר טוב.
עם זאת, לא ברור בדיוק כיצד זה מתרץ את הבלבולים. למשל, השבוע ביידן התבלבל בין עיראק לאוקראינה כשאמר שפוטין "מפסיד את המלחמה בעיראק". יום לפני זה הוא התבלבל ואמר סין במקום הודו כשהתייחס לראש הממשלה ההודי. 
כאמור, ביידן נמצא לקראת קמפיין נשיאות נוסף בשביל לזכות בקדנציה שנייה ואחרונה. עם זאת, על פי N12 מתברר כי סקרי דעת קל בארה"ב מעידים כי רבים מהאזרחים לא מאמינים שביידן כשיר לתפקידו בגלל גילו המופלג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה