נדל"ן ותשתיות

קבוצת שבירו משיקה פרויקט מגורים ענק בחיפה: 1,200 דירות חדשות

שכונת נאות נבון בחיפה תכלול 1,200 יחידות דיור ב-45 בניינים, עם שטחים ציבוריים וירוקים, ותציע מגוון דירות במסלולים שונים, במטרה לשפר את איכות החיים בעיר ולשרת קהלים מגוונים
מערכת ice | 
הדמיה (צילום viewpoint)
קבוצת שבירו החלה בשיווק פרויקט מגורים חדש בעיר חיפה, תחת השם שכונת נאות נבון, על שמו של הנשיא החמישי יצחק נבון. הפרויקט, שמהווה אבן דרך בהתפתחות העיר, מתוכנן לכלול כ-1,200 יחידות דיור ב-45 בניינים, כאשר היתר הבנייה למתחם הראשון כבר התקבל.
השכונה תשתרע על פני שמונה מתחמים, וכל מתחם יכיל בין 4 ל-9 בניינים. התכנון כולל שטחים ציבוריים וירוקים לרווחת הדיירים, במטרה לשפר את איכות החיים בעיר.
הפרויקט מציע מגוון דירות, כולל דירות גן, מיני פנטהאוזים ודירות בנות 3 עד 5 חדרים, עם מפרט טכני איכותי. השכונה תציע דירות במסלולים שונים: דיור להשכרה, מחיר למשתכן ושוק חופשי, מה שיאפשר גישה לקהל רחב.

 
קבוצת שבירו גאה להיות החלוצה בפיתוח השכונה החדשה, והפרויקט שלה הוא הראשון שמתחיל בבנייה באזור. לאחרונה התקיים טקס קביעת המזוזה במשרד המכירות של הפרויקט, הנמצא ברחוב אפרים קציר בחיפה, המבטיח את תחילתה של תקופה חדשה בשוק הנדל”ן המקומי.
סיוון היללי סמנכ״לית השיווק והמכירות בקבוצה: "אנו נרגשים להתחיל בשיווק פרויקט נאות נבון, שמסמל את המחויבות שלנו לפיתוח עירוני איכותי בחיפה. הפרויקט משלב בין איכות חיים גבוהה, תכנון מוקפד וסביבה ירוקה, ואנו מאמינים שהוא יהווה תוספת משמעותית לנוף העירוני של חיפה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה