מינויים

עמותת הפינטק הישראלית מכריזה: אלו בכירי המשק שמצטרפים להנהלה

האסיפה הכללית של עמותת מרכז הפינטק הישראלי הודיעה שבחרה את הוועד המנהל החדש שלה. בניהם, בכירים ובכירות במשק הישראלי לדוגמת, סמנכ"לית ישראכרט גילי הוך

מערכת ice | 
פינטק (צילום shutterstock)
האסיפה הכללית של עמותת מרכז הפינטק הישראלי, הודיעה היום (ראשון) שבחרה בתשעה חברים חדשים לוועד המנהל שלה בהם: עדי נוב מנכ"לית בסס"ח, אור ליבן מנכ"ל איירוולקס, גילי הוך סמנכ"לית ישראכרט, דרור פוקרד סמנכ"ל חברת ארניקס, מורלי דורי מנכ"לית PIL, עו"ד סמי בישארה ממשרד שבלת, אלעד בנבג'י מנכ"ל בלינק, סער זכריש מנכ"ל ביזי וטל וויזר סמנכ"ל חברת שורקומפ.
שמואל בן טובים, מייסד ונשיא עמותת מרכז הפינטק הישראלי, התייחס לשורת המינויים החדשה בוועד המנהל ומסר בתגובה כי: "החברים החדשים הם מייצגים מעולים של האקו-סיסטם שהקהילה משרתת: חברות פינטק גדולות מישראל ומחו"ל, כמו ארניקס, שורקומפ ואיירוולקס; חברות פינטק צעירות לדוגמת: PIL, ביזי ובלינק וארגונים תומכים מבוססים כמו: ישראכרט, משרד שיבולת ואחרים".

שמואל בן טובים, קרדיט: רועי חסון
חזון מרכז הפינטק הישראלי הוא לקדם חדשנות במגזר הפיננסי בישראל, כדי להעניק לציבור הרחב שירותים מתקדמים ולעולם העסקים הישראלי נגישות מרבית למגוון רחב של שירותים איכותיים ותחרותיים, לממש את הפוטנציאל של התעשייה כמקור של צמיחה כלכלית, של תעסוקת עובדים איכותיים וכענף יצוא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה